Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Jak w temacie.

opisze swój problem.

Mam silnik 1,8 isa. Mam problem z wolnymi obrotami.Faluje mi na wolnych obr. Trzyma obr tak 500 - 1100 obr. Na komputerze wszystko jest dobrze każdy czujnik jest dobrze tylko pokazuje że dostaje za mało powietrza w dolocie. Mam również gaz w samochodzie. Na gazie jest tak samo.

Może ktos miał taki przypadek.

Co to może być???

Opublikowano

Falowanie obrotów silnika to zwykle zasługa brudnego silniczka krokowego.

Profilaktycznie dobrze było by go sprawdzic i przeczyscic.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwne, że pokazuje za mało powietrza. Musiałbyś to sprecyzować, skąd taki odczyt? Może masz zapchany filtr powietrza...
Kai
Opublikowano
Odzczyt taki jest z kompoutera. Pokazuje na kompie że dostaje za małom powietrza. I jest błąd stały skaład mieszanki/
Opublikowano

A moze sprobuj odlaczyc przeplywomierz!Wtedy pobierze dane z innego zrodla i jezeli sie poprawi ,to przeplywka do naprawy albod do wymiany!

pozdrawiam

Opublikowano

Komputer wczoraj podmieniałem i jest to samo. Żadnych zmian faluje.

Przepływke tez podmieniałem. i falował.

W poniedziałek byłem na diagnostyce i powiedział że cała elektryka jest Ok. tzn czujniki temp, sonda itp.

Ale ały czas pokazuje że ma za mało powietrza tzn komp dostaje takie info i wtedy pewnie datego leje paliwem i dlatego mam czarne swiece.

Jak komp dostaje info ze ma za mało powietrza to wtedy daje wiecej paliwa i stad to faowanie bo zalewa go na wolnyh obr az smierdzi paliwem.

Ale dlazego na gazie jest tak samo???

Mam gaz 2 generaji i tez faluje.

Moze przez błedy złapane na benzynie???

Prosze o porady!!!!

Co odpowiada za podanie info do kompa o tym ze mam mało powietrza???

Moze to cos na kablach???

Moze jakaies zwarie skoro wszystko jest dobrze z elektroniką???

Ale to czemu nic na kompie nie pokaze błędów tylko jest błąd skaład mieszanki???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błąd adaptacji, czyli złego składu mieszanki występuje wtedy, gdy mimo prób regulacji, po dziesięciu sekundach nadal sygnał sondy pozostaje w skrajnym położeniu. Jak została sprawdzona sonda?

A jeszcze jest jedna możliwość. Nie za mało powietrza, a za dużo paliwa. Może masz nieszczelny któryś wtryskiwacz albo LPG cały czas leci?

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.