Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mój problem polega na tym że w moim 2,5 tds wlałem ropkę pod korek i z korka z samego wlewu zauważyłem niewielkie ilości rdzy, które dostały się do paliwa i niestety stało sie to o co sie bałem zaczęła palić jak smok.normalne spalanie w automacie u mnie wynosi do 12 l / 100 km po mieście a teraz nawet do 22 l, spadło ostatnio do 17 wymieniłem filtr paliwa ale niewiele pomogło. chcę sie dobrac do pompki w zborniku, może ktoś podpowie mi na co musze uważać. po prostu myślę, że ta rdza zapchała mi pomke w zbiorniku.

Opublikowano

Zapchac moglo ci chyba tylko filtr ten co jest przed pompka i jego mozesz wyczyscic bo samej pompki raczej sie nie rozbiera i nic tam nie zrobisz. A wyciagniecie pompki to nie jest problem.

Ja tez mam z nia problem bo jak spadnie mi stan na okolo 35 l to slabo pali musze dlugo krecic zanim cos zalapie wiec chyba kupie nowa.

Opublikowano

jakby coi sie zapchal uklad paliwowy to auto by sie zatrzymalo i bys nawet silnika nie odpalil( brak doplywu paliwa)

spalanie w bmce wazrasta ogromnie po uszkodzeniu sondy lambda

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano

... sonda Lambda stosowana jest w tych silnikach gdzie zasilanie jest sterowane elektonicznie i jest katalizator a tds -ch zamiast katalizatora stosowany jest filtr sadzowy / katalizatory w dieslach stosowane są w silnikach HDI i pokrewne konstrukcje np. JTD /

 

... co do spalania - myślę że przyczyną jest pompa wtryskowa - ona odpowiada za ilość podanego paliwa a steruje nią tzw. regulator prędkości obrotowej / w pompie rotacyjnej / jak się rozreguluje to pompa wariuje i pali jak głupi - dobry warsztat od diesli w moment to wyłapie ...

 

wert - jak musisz długo kręcić i tak wysokie spalanie to u ciebie też może być ta usterka - mówiąc prościej - wryski leją a nie rozpylają i to jest to ....

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Podłączyłbym się do wtyczki diagnostycznej.

 

:think: :think: :think:

tds, jak wszystkie w miarę nowoczesne rechoty, powinien mieć czujnik temperatury płynu chłodzącego.

Ten czujnik podpowiada sterownikowi pompy wtryskowej, czy ma tryskać normalnie, czy specjalnie - dla łatwiejszego odpalenia zimnego silnika (zwiększona dawka ON, zapodana wcześniej, niż przy gorącym silniku).

 

Przy uszkodzonym czujniku pompa wtryskowa może cały czas serwować zwiększoną dawkę ON, jak dla zimnego silnika. Chociaż wtedy odczuwalne byłoby jednocześnie pewne przymulenie silnika.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
dziekuję za porady do pewnych sie juz zastosowałem podłączenie pod komputer nic nie dało wymieniłem filtry paliwa i w skrzyni wraz z olejem ale wyraźnie auto jest słabsze muszę mocniej wcisakć padał gazu mechanik mówi że może turbina pada a moze ktoś zna w łodzi specjaliste od diesli wzglednie od pomp wtryskowych teraz chyba sprawdzę wtryski i kompresje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.