Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam - jak w temacie

ESSD?

AHK?

znalazłem w opisach wyposażenia beemek na mobile.de i za cholerę nie wiem co to :roll:

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

AHK - hak holowniczy

 

:mrgreen:

 

Pozwole sobie zacytowac co napisal Frank:

 

"[...]nie przypominam sobie,zeby CSi miało NIVO, miało za to – AHK- Aktive Hinterachs-Kinematik – to zaprojektowany specjalnie przez //M układ skręcania kół tylnych- hydraulika AHK skręcała tylne koła w zakręcie zanim siły odśrodkowe zdążyły zadziałać na tylną oś . Od szybkości ok 60 km/h , komputerowo sterowany system hydrauliczny skręcał tylne koła w zależności od stopnia skrętu kół przednich. Wszystkie koła były skręcane w te samą stronę, co umożliwiało pomimo 2 ton masy pokonanie Porsche Turbo w slalomie. Rożne źródła podają ,ze kąt skrętu tylnych kół wahał się od 1,5 do 2,5 stopnia- Bmw nie podało oficjalnie szczegółów. AHK od premiery CSI było dostępne także dla innych E31, ale była to tak droga opcja ( ok 12 000DM) , że zwykłe E31 z AHK to ekstremalna rzadkość."

Opublikowano

MArcinie, bo AHK to albo Aktive Hinterachs-Kinematik albo Anhaengerkupplung czyli hak :wink:

 

jednak skrót AHK jest opatentowany przez BMW i powinien byc uzywany w pierwszym znaczeniu..

 

Ale cóż...

Opublikowano

heh - sadzę, że jednak w tych opisach chodzi o hak

 

swoją drogą ktoś będzie kiedyś kupował 850 i będą pretensje, że miał mieć hak :D

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.