Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem bo nie wiem czy to normalne ale tylnie koła w mojej e30 318i 86rok są pochylone górą do wewnatrz / \

Opony ścina mi od środka bardzo szybko

Zauważyłem że nowsze po 87 roku mają mniej pochylone koła

Czy można to jakoś zmienić, zmieniając tuleje tylnej belki ?

Tulejki na wachaczach są w dobrym stanie

Prosze o poradę

Opublikowano

standard ale sprężyny są peknięte równo na pierwszym zwoju (tym najmniejszym) ale i tak tył jest wysoko

Chciałem obniżyć ale wtedy to całkiem koła się położą

Opublikowano
wpadłem na genialny pomysł!

wyremontuj zawieszenie, sprawdź geometrię - będzie dobrze!

 

Nie wspominająć o pekniętych sprężynach... :duh:

Opublikowano

dobra, nie ma co wiecej gadac. kazda e30 tak ma pochylone tylne kola i tak ma byc. no chyba ze chcesz miec zawieszenie ala stary polonez lub enduro.

kola w beemce pochylaja sie w negatyw gdy robisz wieksza glebe. aby dobrze to wygladalo trzeba dac felge z odpowiednim odsadzeniem zeby kola byly rowno z rantem a nie schowane jak w duzych fiatach( w sumie e30 przed 87r jest nawet podobna do fiata 125p ) :mrgreen:

Opublikowano
( w sumie e30 przed 87r jest nawet podobna do fiata 125p ) :mrgreen:

 

hmmmm........ borewicz jest już oldskulowym wozidłem :nienie:

 

Malo tego dla mnie polska motoryzacja jest naparawde mi sie podoba :!:

i nie dam zlego slowa powiedziec na wszelkie polskie auto do konca lat 90...

Fiat 125p czy Polonez (szcegolnie werska coupe) sa naprawde fajne a o syrence czy poczciwym maluszku ktory zmotoryzowal polske chyba nie trzeba za duzo gadac poprostu sa super :8)

moje modele
Opublikowano
( w sumie e30 przed 87r jest nawet podobna do fiata 125p ) :mrgreen:

 

hmmmm........ borewicz jest już oldskulowym wozidłem :nienie:

 

Malo tego dla mnie polska motoryzacja jest naparawde mi sie podoba :!:

i nie dam zlego slowa powiedziec na wszelkie polskie auto do konca lat 90...

Fiat 125p czy Polonez (szcegolnie werska coupe) sa naprawde fajne a o syrence czy poczciwym maluszku ktory zmotoryzowal polske chyba nie trzeba za duzo gadac poprostu sa super :8)

Jestem tego samego zdania, sam zaczynalem swoja przygode z motoryzacja od Poloneza A.D. 1986 ;], w miedzyczasie mialem troche samochodow, a wrcilem do Bawarki rok mlodszej od pierwszego poldolota.

A w miedzyczasie mialem rozne rzeczy, od Vectry B. przez Passata B4, po MB V-220 CDI... jednak zadne nie daje mi takiej radosci z jazdy jak E30. :8)

 

 

P.S. Polska motoryzacja, wylaczajac Syrene, miala jedna wspolna ceche z BMW- jedynie sluszny system napedu - RWD. :8)

http://i3.photobucket.com/albums/y100/kabaty/Dsc00102.jpg

Śnieżnobiała Księżniczka Monachijka... :]

Opublikowano

driverE30, odsyłamm Cię do książki "Sam naprawiam BMW E30" - tam jest ta kwestia wyjaśniona. sprężyny tylne są łatwo wymienialne, a używane nawet tanie (czyba cztery dychy sztuka), więc problem da się szybko 'zaleczyć'.

P.S. Polska motoryzacja, wylaczajac Syrene, miala jedna wspolna ceche z BMW- jedynie sluszny system napedu - RWD.

właśnie - i to było w tych autkach fajne: super zabawa zimą, włączając malucha oczywiście, którym latem dało się jeździć jak gokartem, a zimą bokami jak M3!

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.