Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ja wymienilem kata na strumienice o wygladzie katalizatora (bez pomiaru zawartosci spalin na pr4zegladzie sie nie skapna), dzwiek sie praktycznie nie zmienil, osiagi chyba tez nie, przynajmniej ja nie zauwazylem
Opublikowano

zamen133 ma racje

 

- praktycznie wszystkie modyfikacje ukł. wydechowego kończą się niewłaściwą analizą spalin /co zatym idzie nierówna praca silnika + słabsze osiągi + większe spalanie/

 

- czy ktoś kto pisze że po takich modyfikacjach jest lepiej sprawdzał to gdziekolwiek na hamowni / praktycznie 99% przypadków obniżenie mocy/

 

może moje zdanie cię nie przekonało ale odszukaj sobie strony internetowej teraz niepamiętam Chojnackiego czy Goduli tam jest kupa inforamcji na temat pseudo tuningu - szkoda żebyś zrobił wiochę - a parę złoty wydasz i dalej będziesz jak trzeba

 

PS.

to dlaczego w autach w homologacji N, A grupowych a nawet WRC jest katalizator ..... przecież mogli też kawałek rurki wspawać

TS SERWIS diagnostyka i elektronika samochodowa


tel. 607 890 658

Opublikowano

Subaru ???? :twisted2: :twisted2: :twisted2: ????????

 

To taki model Poloneza :twisted2: :twisted2: :twisted2: ????

Chyba chciałbym sprzedać swoją i zamienić na nowszy model...może 7-kę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.