Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam brat posiada BMW e34 525 rocznik '89 ma dziwny problem. Jak zamyka drzwi kluczykiem albo z pilota auto sie zamyka ale po 2 sekundach samo sie otwiera. Obojetnie czy od strony kierowcy czy pasazera. Jesli mozecie to pomozcie. (sprawdzane wtyczki te przy zawiasach, spradzona centralka, sprawdzone sterowniki)

dzieki i pozdrawiam.

Opublikowano
Wina jest tutaj po stronie któregoś siłownika sterującego (kierowca - pasażer - klapa tył). Może on być uszkodzony lub tylko źle ustawiony. Chyba że występuje tu jeszcze jakieś zwarcie na przewodach.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
mam tak samo. tylko ze po zamknieciu zamek "odskakuje" troche i jakby za pierwszym razem nie zostal zblokowany i odskakuje do konca a za drugim razem juz jest zblokowany wiec odskakuje tylko kawalek tyle ile trzeba.
Opublikowano
Niedawno naprawiałem taką usterkę w E36. Przyczyną był złamany przewód zasilający siłownik zamykania bagażnika. Dochodzą do nie go dwie wtyczki: jedna z dwoma przewodami, zasilająca silniczek, druga z trzema przewodami przesyłająca sygnały do centralki o aktualnym położeniu trzpienia sterującego. Wystarczy multimetrem sprawdzić przewodność tych kabli.
Opublikowano
Też to miałem, sprawdź wszystkie bezpieczniki w kompie pod tylnym siedzeniem - za kierowcą. Miałem spalone dwa, po wymianie wszystko ruszyło i działa do dzisiaj.
Opublikowano
Witam.Mam E30 '89 i mam problem z centralnym.Po zeszlej zimie dziwnie zaczal chodzic,troche sie przycinal,warczal i brzeczal.Nasmarowalem zamki i dalej bylo to samo,az 2 tyg. temu padl calkiem. musze teraz wszystko otwierac kluczem,troche irytujace.Czy to mogla pojsc centralka sterujaca?Ile to kosztuje? Pomocy ... Pozdrawiam :modlitwa:
Opublikowano
u mnie były to połamane przewody w wiązce pod klapą bagażnika w miejscu gdzie " najbardziej pracują" to znaczy zginają się przy zamykaniu i otwieraniu klapy
Opublikowano
W mojej byłej e 30 po zimie jak piszczał i wariował centralny , to była zanieczyszcona kostka z kablami w drzwiach, parę razy potraktowałem wd 40 i grało. Ale takie przypadki z centralnym miałem w każdej e 30 :duh: :idea:

Freude am fahren

http://img481.imageshack.us/img481/483/img0050ek9.jpg

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

 

U mnie też tak było przez 4 dni.

 

Sprawdziłem bezpieczniki pod tylnią kanapą i jeden był przepalony.

 

Po wymianie wszystko ok.

 

Pozdrawiam Seba

BMW i V8 to idealne połączenie :)
Opublikowano
miałem dokładnie ten sam problem,spedziłem 2 dni na szykaniu i mam!siłowniki ok wkładki ok,centralak ok.wistarczyło wyregulowac w na słupu do strony kierowcy(w moim przypadku)kwestia paru milimetrow to coś co łapie zamek.moze to dziwne ale zadziałało,nawet u kolegi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.