Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W silniku B48 mam ta slynną rurkę która pęka.Zdażyło się i i mnie.

Wymiana bezproblemowa pod blokiem czas około 50 minut.

Nie trzeba zdejmować kolektora tylko obok alternatora trzeba wcisnać rękę i można tą rurkę zalozyć

Nr katalogowy 1712 9845173 wzmocniona i poprawiona

Zastępuje 1712 8740118 ,1712 8677244

Pytanie jaką macie temperaturę wody podczas normalnej pracy?

U mnie dobiło 108 stopni i wydaje mi się że to za dużo.

Pozdrawiam Przemek.

 

 

Opublikowano

Na zegarach na wyświetlaczu ,trzeba tam poklikać żeby wyświetliło.Zresztabdla pewności podpiałem bimmer-tool  i taka sama temperatura.

Dzis jeszcze raz sprawdzałem i temperatura oscyluje od 109 do 112

Na postoju bez gazowania,z klima i bez klimy z włączonym i wyłączonym ogrzewaniem.

W sumie to się nie dziwię że te plastiki nie wyrabiają jak tam ciśnienie i taka temperatura.

Opublikowano

U mnie 106-108. To normalna temperatura. U Ciebie też normalna. Termostat w tych silnikach późno się otwiera. Silniki są dostosowane do tej temperatury - tak ma być. Po prostu podwykonawca zrobił rurki z gównolitu  i takie są skutki. U mnie też strzeliła pod domem. Wymiana banalna dla kogoś kto ma dwie ręce. Jest sporo filmików na youtube jak to wymienić bez ściągania kolektora. 

Opublikowano

Po 10-15km olej i płyn ma porównywalną temperaturę. Moje b46 trzyma ok 105-110 stopni. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.