Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie tarcz i klocków. Tarcze TRW i klocki TRW występowało piszczenie. Dosyć głośne przy dohamowania z małych prędkości. Niby po wymianie to normalne ale na zestawie zostało zrobione z 8 tyś km i problem dalej występował. W swoim apogeum pisk przypominał hamowanie starych składów kolejowych na dworcu a ludzie oglądali się na ulicy co było mocno niepokojące. Klocki zostały wymienione na nowe, niestety też TRW bo mechanik tak zamówił. Na początku cisza ale po 1,5 tyś piszczenie wróciło. Nie jest już tak intensywne jak na tamtych klockach ale dalej występuje. Może ktoś się spotkał z taką sytuacją? Sprawdzone osłony tarcz, jarzmo i dołożone podkładki antywibracyjne ale w sumie to nic nie dało. Brak błędów montażowych sprawdzone u dwóch niezależnych mechaników. Czy jest możliwe że tarcze są zrobione z jakiegoś badziewia? Po zdjęciu klocków są równe nic się między tarcze a klocki nie dostało. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A klocki nie są przypadkiem luźne w jażmie? Jakim smarem były smarowane klocki? A tak na marginesie zestaw TRW założyłem raz i to jeszcze nie do swojego auta I to był ostatni raz jeśli chodzi o tą firmę. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.