Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie, auto ma przejechane 275 000 km. Zauważyłem ostatnio, że wnętrze rury wydechowej jest lekko okopcone na czarno - jak wkładam i wycieram chusteczką to są na niej czarne drobiny. Od czego to może być? umarł DPF? Coś z wtryskami? turbo?

Mam kilka pytań:

1. czy warto regenerować przy tym przebiegu wtryski - czy warto wogóle ten typ wtrysków regenerować z powodzeniem? (nowe drogie)?

2. osmolona rura w środku, czy to oznacza ewidentnie i definitywnie, że DPF umarł czy może czyszczenie i sprawdzenie turbo, wtrysków i do uratowania?

3. czy są dobre zamienniki oryginalnych DPF?

Jakieś porady? bez gdybania, ktoś przechodził przez podobny temat? Zaznaczam, że często wlewałem produkty LM do regeneracji/czyszczenia wtrysków.

Dzięki za porady

 

 

Edytowane przez irekbr
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ad 1. Jak firma zrobi profesjonalną regenerację - to wtryski nie będą dużo się różnić od nowych, a w kieszeni może Ci zostać całkiem sporo. Wg mnie WARTO

Ad 2. Wydech "osmolony" nic nie znaczy, chyba, że widzisz, że rzeczywiście "kopci"

Ad 3. Tego nie wiem, ale są firmy które regenerują / bądź wypalają DPF. Są też i preparaty do tego (ale w tą magię nie wierz). 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 14.04.2025 o 17:57, irekbr napisał(a):

1. czy warto regenerować przy tym przebiegu wtryski - czy warto wogóle ten typ wtrysków regenerować z powodzeniem? (nowe drogie)?

nie warto regenerować, nie wszystkie części sa dostępne, niektóre zostają stare. Owszem, jest taniej ale na krótko.

Ja po regenerowaniu wtryskiwaczy do starego m57 3x wyciągałem je na reklamację, w tym raz jak wtrysk się zaciął w pozycji otwartej i trzeba było jeden jedyny raz wracać na lawecie do mechanika.

Finalnie jakbym kupił od razu nowe, to bym dużo więcej zaoszczędził niż na regenerowanych.
 

Teoretycznie jak jest oryginalny przebieg to wtrsyki dalej powinny być dobre, przynajmniej jak ktoś zmieniał filtr paliwa i nie lał niewiadomego pochodzenia paliwa.
Mam teraz w b47 prawie 300tyś km przebiegu, nie dzieje się nic z wtryskami, stosuję do paliwa dodatek archoil d6900, w diagnostyce korekty są minimalne

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.