Skocz do zawartości

Drganie samochodu, oraz kierownicy w E30


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam E30 318i M40 88' i nawet na równiej drodze kierownica lekko drga, podczas hamowania drganie się zwiększa. Ponadto, mam ponad 2 obroty kierownicą w jedną stronę, to normalne?

 

Od 140 km/h zaczyna już dość mocno drgac całym samochodem, po prostu cały się trzącha

 

Dodam, że mam koła 225/45/17 - czy one mogą być przyczyną, czy może trzeba po prostu sprawdzić geometrie?

Opublikowano

Ponad 2 obroty kierownica w jedna strone to norma w E30-tce, lecz ma to swoje plusy (kiero chodzi po prostu lzej-oczywiscie bez wspomagania).

 

Czy po zalozeniu tych 17-tek nastapily opisane przez ciebie probemy ?? Proponuje wrzucic stalowki-zimowki i sprawdzic jak to bedzie wtedy wygladac, przyczyn moze byc wiele: zle wywazenie kol, strzelona felga, inny (wiekszy) otwor centralny w feldze...

Opublikowano
Kupiłem do tydzień temu, i te wielkie kloce już były założone. Rozglądam się teraz za jakimiś tanimi 14"-15" blaszanymi zimówkami, ale myślę, że pomimo iż te wielkie felgi z niskoprofilowymi michelinami wyglądają pięknie, to jednak 17" to za dużo jak na e30 i jak pieniędzy przybędzie, kupię 14 albo 15 na eleganckich szprychowych oryginalnych BMW felgach
Opublikowano
Swoja droga to jak upchales takie WIELKIE kola ?? - zbyt wysokie do e30 ! Jak masz to wrzuc fotke jak to wyglada.... zawias seria ?? Mialem wiele rozmiarow/szerokosci felg w takim aucie i moim zdaniem 16` to max.
Opublikowano

Takie fele - tzn. takiej szerokosci (chyba 7-8cala?) wchodza bez zadnego problemu do E30-tki, a max jaki mozna upchac z tylu to 9cali szerokosci i ET15 przy 16-tce.

Zamiennikiem przy 17-tce jest 225/40/17 dlatego pisalem ze 225/45 to WIELKIE kola do E30, mam takie na E36 lecz tam standardem na stalowkach byla 15-tka a nie 14-tka.

Opublikowano
może dryga bo koncowka drazka kierowniczego/reakcyjnego? luz na przekładni kierowniczej? kanał cie czeka niech ktos ci porusza szybko kierownica krotkimi ruchami to zobaczysz czy czujesz luz.
Opublikowano
Stawiam na krzywe felgi z brakiem możliwości wyważenia, tak było u kumpla identyczne objawy gdy założyliśmy stalówki autko smigało bdb. i po zmianie kół kierownica nie była prosto gdy chciało sie jechać na wprost poprzedni właściciel przestawił ja pod krzywe koła.
...nieważnie dokąd jedziesz,ważne ze bokiem...
Opublikowano

Rzuć okiem na tarcze hamulcowe z przodu.Miałem identyczny problem,sprawdzałem felgi, gałki, nawet przekręcałem inne koła :!: Wymieniłem tarcze oraz klocki i problem zniknął.

 

 

320iC 90'

Opublikowano

A ja myślę, że problem moga też stanowić opony - a dokładniej złe ich wyważenie.

U mnie kierownica lekko zaczyna drgać powyżej 150km/h. Ale w minioną sobotę jechałem z rodzinką A2 i przyspieszyłem do 180km/h :mrgreen: i odziwo drgania prawie znikły :?: . Wiem, że opony na przodzie to trupy i dlatego myślę, że drgania przy dużych prędkościach to wina opon.

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano
kolo 20-30pln za wywazanie 4 kolek ja mam wlanieta lewa przednia opone i tez mi telepie, najpierw od 0 do 45km/h potem spokoj i tak kolo 140 widracje w calym aucie od podlogi po dach. na wywazarce >0< >0< ale ma jajo na obwodzie....wada poglebia sie wiec szykuje sie wymiana. swoja droga kup sobie stalowki na zime bo tych szkoda, rzucisz tylem na pierwszym sniegu i ja rozp....dziabiesz na krawezniku... pozdro
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.