Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Niestety, w swoim E39 523i 1999 rok, poprzedni właściciel wyciął zawartość katalizatorów na kolektorach i chciałbym w końcu zająć się tym tematem i przywrócić je na swoje miejsce. Stąd mam parę pytań.

1. Czy jest sens kupować zamienniki czy szukać używanego oryginału? I jeżeli używka to jaka? Zależy mi na tym, żeby było porządnie, a nie tanio i po 10kkm się rozsypało.

2. Czy brak kata może być powodem dużo, dużo głośniejszej pracy? Wstawiony jest inna końcówka wydechu, ale wszystkie tłumiki są na miejscu. 

3. No i jaka cena za używane kolektory z katami jest rozsądna? Bo teraz widzę okolice 600-1000zł za sztukę (1200-2000zł komplet)

Dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pomyśl nad kolektorami z m52 z pierwszych roczników (wtedy katy pod autem są).
Te kolektory z katami są dość restrykcyjne ale za to ekologiczne.
Można też rozważyć zakup "baranów", poprawi to trochę moc/moment i przebieg na wykresie

A katy pod auto uniwersalne eu3 nowe.

Przynajmniej ja bym tak zrobił.
Bez katów m52/m54 nieprzyjemnie brzęczy

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.