Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temperatura wody w granicach 70-75 stopni, oleju 75-85. Termostat główny i pod chłodniczka oleju wymienione na oryginały. Kiedy się odpowietrza (idzie to ciężej niż powinno) temperatura dochodzi do 100 ale jak się odpowietrzy to spada.
Jak stoję w korku to temp rośnie, generalnie na postoju będzie w stanie dojść do pionu 
Po tym jak już lekko wzrośnie temperatura ciągle słychać jakąś pompkę, nie wiem czy to normalne.

w skrócie jak ruszam temperatura spada, im bardziej agresywna jazda tym mocniej spada. 
Mechanik z dobrą oponią po pytaniu o termin diagnostyki od razu odpowiedział mi, że winowajcą jest podstawa filtra oleju - ta w czerwonym kółku, termostat w zielonym już zmieniony na nowy 

IMG_9963.jpeg

Opublikowano

Czy rzeczywiście jest sens wymieniać podstawę? Może się nie znam ale myślę, że tutaj tylko termostat mógł być winny jeśli z podstawy nic nie cieknie 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W moim gdy temperatura rośnie ponad normę, to słychać wiatrak. Termostaty wody wymieniłem trzy różnych firm w tym jeden oryginalny. Wszystkie niedogrzewały bardziej lub mniej. ''Zimny'' termostat, to zabójca DPF. Mam wrażenie, że takie termostaty są produkowane celowo. 

Ja obciąłem trzpień w termostacie jakieś 3mm. I zaraz nastąpiła wyraźna poprawa i to po około 5 km. Ale z czasem było co raz gorzej tzn. trzeba było przejechać co najmniej 20 km w chłodny dzień, by osiągnąć te 88 st. C.   Jednak tym się nie przejmuję od czasu gdy ktoś zwrócił uwagę, że na wskaźniku temperatury jest narysowana oliwiarka. 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Nie, termostat który jest na podstawie filtra wymieniałem sam, termostat główny najpierw wymienili mi w serwisie boscha - na zamiennik. Po braku zmiany postanowiłem zamontować nowy orginalny, montował mechanik odemnie z firmy - pracuje w motoryzacji ale nie jako mechanik. Znajomi z firmy nie mieli pomysłu co dalej a o podstawie filtra oleju dowiedziałem się dzwoniąc do serwisu zajmującego się tylko BMW z bardzo dobrymi opiniami. Pytając o termin diagnozy i opisując co się dzieje, dostałem natychmiastową odpowiedź, że to podstawa filtra oleju. Dla pewności dosłałem zdjęcia które jest tu załączone i potwierdzenie, że winna jest część w czerwonym kółku.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.