Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podobno zorganizowali tak taśmy produkcyjne,że każda następna ekipa sprawdza to co zostało zrobione przed nimi.

potem robią swoje - a następni znowu sprawdzają.

 

ale nie ma czegoś takiego jak dział kontroli jakości.

każde auto ma zapisaną historię swojego montażu - i odpowiedzialność za wadę ponoszą nie tylko te osoby,które zrobiły błąd..

ponoszą też następni na taśmie - bo powinni ten błąd zauważyć..

 

bo to faktycznie ciekawostka - z tego co wiem,żadna inna firma nie ma takiego systemu.

 

Czy ktoś to potwierdzi ?

Opublikowano

Jak sobie to wyobrazasz?

 

Ze np. na montazu sprawdzaja 1500 punktow spawania? Albo 50m kleju na uszczelnieniach, grubosc lakieru na kazdym elemencie? Czy moment 250 srub mocujacych?

Swoj dzial jakosci ma kazdy wydzial jak car body, lakiernia czy montaz. A do tego jest tez wydzial Audit-u.

 

I do tego caly wydzial zajmujacy sie elektronika a wlasciwie informatyka w dzisiejszych czasach – tzw fleshing. Kazde auto jest inne i ma inne sterowniki w zaleznosci od konfiguracji – to nie jest Toyota.

Wierz mi ze na quality- controll BWM inwestuje baaaardzo duzo.

Opublikowano
http://www.bmwusfactory.com/education/tour/BMWManufacturingTour_ScienceGuide.pdf

 

Strona 15 :cool2:

(ale to jest fabryka w South Carolina... moze inaczej sie to robi w Niemczech..)

 

Jak kontrole jakosci BMW przeprowadzaja podobni ludzie do tych ktorzy ja skaladaja to nie chce BMW z South Carolina :mrgreen:

Dla przykladu VV produkowany w Niemczech jest bez porownania lepszej jakosci niz ten sam model produkowany w Meksyku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.