Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka, wiadomo że N63 to kapryśny silnik i nie tani dlatego przychodzę z zapytaniem czy dla (P0025 P) jechać prosto na regenerację Vanosów. czy może polecał jakiś kabelek lub inny czujnik. Ewentualnie na co zwrócić jeszcze uwagę.

Auto w trybie awaryjnym, moc ograniczona do połowy a silnik lekko wibruje na wolnych obrotach. 

 

Pozdrowienia

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze primo to kod błędu to zapewne P0025 B.

Ja wyciągnąłbym zawór vanosa z banku2 i go wyczyścił. Możesz zmierzyć również jego rezystancję i wtedy będzie wiadomo czy jest np. do wymiany.

pzdr

yaz

Opublikowano

Dzięki za wskazówki. Być może mój mega prosty skaner nie odróżnia P od B 🙂 w poniedziałek jadę na sprawdzenie tego zaworu. Co się okaże to dam znać. 

IMG_4183.jpeg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może pixele się wypaliły 😉

Kasowałeś ten błąd? Wraca po kasowaniu?
To nie jest jeszcze jakaś tragedia. Jeżeli nie kasowałeś to spróbuj i po kilku dniach sprawdź czy wrócił.

Jeżeli kasowałeś i wrócił to sprawdź wspomniany zawór vanosa.

pzdr

yaz

Opublikowano

Kasowałem i wraca natychmiast. Rano pojawia się po paru sekundach na głównym wyświetlaczu. Jutro jadę na sprawdzenie do specjalisty. Oby to nie wyciągnięty łańcuch bo już takim mnie straszyli. 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dla potomności, problemem był Elektrozawór (11 36 8 605 123) wymieniłem oba na stornie.  w oryginale kosztuje koło 1k. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.