Skocz do zawartości

ekolives

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ekolives

  • Urodziny 04.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E81 (2008) 120d
    F07 (2010) 550i
  • Zawód
    Specjalista IT

Osiągnięcia ekolives

  1. Możesz podesłać jakiś numer zestawu lub nazwę i jak to się spisuje z fabrycznymi głośnikami, kamerami etc. Pozdr
  2. tak, nie ma fabrycznej CarPlay w GT z tego roku, navi mozna akualizować za ok 100zł na popularnym serwisie aukcyjnym. Co do wymiany audio na niefabryczne hmmm ja to daleki jestem od tego.
  3. wiec tak, po diagnozie i przeswietleniu całego silnika stwierdzono dużo oleju przy uszczelniaczach trzonka zaworowego. Turbiny suche, katalizatory jeszcze niezapchane, tuleje cylindrów bez rys a kompresja na każdym cylindrze przynajmniej 12,5bara. pytanie czy warto iść w wymianę bez zdejmowania głowic + odma, czy po Bożemu wraz z wymianą rozrządu. Auto ma dopiero 180k. Specjaliści wycenili mi wyjęcie silnika wraz z jego naprawą na 75rb/h do tego części co znalazłem 8k a więc zabawa na przeszło 30tyś pln Nie mam pojęcia ile kosztuje wymiana samych uszczelniaczy bez zdejmowania głowic. może ktoś się orientuje?
  4. dopiszę tylko dla potomności, problemem był zimny lut w kontrolerze ładowania. problem rozwiązany po przez jego wymianę. Zatem warto mieć w aucie takie ładowarki USB co pokazują napięcie na akumulatorze lub inny woltomierz.
  5. Witajcie, mam pytanie do specjalistów marki. Tak jak w tytule, mój 550i zjada za dużą ilość oleju i dymi tym olejem. Dlatego też pragnę podpytać o najprawdopodobniejszą przyczynę zanim mi go pokroją na części. Internety wspominają o takich możliwych usterkach. Silnik to N63 z przebiegiem 180k Turbiny i przepuszczanie oleju do kolektorów ssących Uszczelniacze zaworowe Pierscienie olejowe na tłokach Cylindry uszkodzone przez nieprawidłową pracę wtryskiwaczy Odma Kilka faktów: Samochód spala ok 1L oleju na 1000km Auto na zimno nie kopci, problem pojawia się dopiero na dobrze rozgrzanym motorze. Gdy czekam na światłach dłuższą chwilę (2-3) min i ruszam to pojawia się spora chmura dymu za mną. Na stromym stoku i tył auta na górze to strasznie dymi nawet na wolnych obrotach. Na obrotach 1000-1200 podczas jazdy jest wyczuwalna nie równa praca jakby wypadały jakieś zapłony Silnik ma moc a turbin w ogóle nie słychać Auto idzie do mechanika, co przypilnować lub poprosić w pierwszej kolejności do sprawdzenia? Cisnienie na cylindrach etc ?
  6. Dzięki dzięki :-) poruszałem już chyba każdym kabelkiem przy alternatorze i akumulatorze. Bardzo zaskakuje mnie tak systematyczność jakby odpowiedzialny za problem był jakiś sterownik. A ten przekaźnik co wyłącza napięcie na całe auto po zamknięciu lub tez jak długo siedzę w aucie z zapalona lampka? Może to jakoś blokuje te lądowanie? Pozdrawiam
  7. Pierwsze odpadniecie zawsze nie ładuje akumulatora nawet jak ruszę. Ale wystarczy po lekkim nagrzaniu wyłączyć auto i po chwili uruchomić a wszystko wraca do normy. Nie mam automatycznego gaszenia samochodu na światłach.
  8. Czołem, czy ktoś z was miał podobną sytuacje? 1) codziennie rano zimą (temperatura około 0 +-5c) po uruchomieniu silnika nie jest ono ładowane. (ładowanie nie uruchomi się samo) 2) po 5 min pracy silnika wyłączam auto, zamykam, czekam 2 min, uruchamiam ponownie i zaczyna ładować. (wszystko działa dobrze) 3) zawsze się tak dzieje w temp niskich bez wyjątków. mysię ze tak samo działo się już rok temu. ale dopiero teraz jestem powiem gdyż zainstalowałem sobie woltomierz. a jak wiadomo autko to nie ma kontrolki ładowania na zegarach.
  9. Witajcie. Posiadam autko dwu drzwiowe wiec aby wcisnąć się do tylu trzeba przesunąć fotel No i właśnie od wczoraj fotel przestał się blokować i jeździ po szynach do przodu i do tyłku ale tylko jakieś 1/3 swojej możliwości. Co więcej wajcha od przesuwania fotela jest w w pozycji górnej. Znaczy się sprężyna ciągnie ja do góry zamiast na dół. Moge regulować oparcie oraz podnoszenie fotela. Wszytsko to dotyczy fotela pasażera. Z kierowcy jest wszystko dobrze. Czy ktoś miał coś podobnego ?
  10. cześć proszę o pomoc w ustaleniu problemu kod P115D --- internety powiadają że "Mutually assured destruction sensor" ale co to jest ? błąd udało się skasować i jeszcze się nie pojawił ale wolę to jednak sprawdzić. E81 (2018) N47 pozdrawiam Dave
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.