Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Orientuje się ktoś jaki oring powinien być zamontowany w korku spustu oleju w skrzynce i dyferencjale? W serwisie sprzedają cały korek z uszczelką - sama nie jest dostępna. Bez sensu kupować cały korek, gdy można wymienić samą uszczelkę wartą kilka złotych.

 

pzdr M.

Opublikowano

A te 30zł za korek to naprawde taki majątek? Uszczelka jest wklejona w korek. Nie wymienisz jej bezinwazyjnie. 

Nie dziaduj i kup nowe korki. 

Opublikowano

Łącznie to będą 4 korki, dwa w dyfrze i dwa w skrzynce rozdzielacza. dziadowaniem to byłoby robić na starych uszczelkach i nie przejmowanie się niczym. Ostatecznie tak zrobię jeśli nie ma innego wyjścia.

Opublikowano

No tak, 4 korki to masz 120zł. Biorąc pod uwagę, że w dyfrze olej wymienia się raz na 150-200kkm, a w xdrive raz na 50-60kkm to czy to na prawdę tak duży wydatek? Bez przesady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.