Skocz do zawartości

BMW e39 523i 1997r. Problem z temperaturą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, niedawno stałem się posiadaczem BMW e39 523i 170km w automacie z 1997r.

Zakup okazał się dość pechowy, a mianowicie po tygodniu od zakupu wywaliło mi wodę z układu.

Auto trafiło do mechanika i diagnozie uległa uszkodzona chłodnica wody i korek od zbiorniczka wyrównawczego.

Auto po odebraniu zaczęło się grzać i wywalać wodę. Wymieniłem chłodnicę, korek zbiorniczka wyrównawczego, termostat i wiskozę.

Nic nie pomogło i auto dalej się grzeje, dodam również, że z nawiewu leci cały czas zimne powietrze. Przy okazji zrobiłem "test" na obecność spalin w układzie chłodniczym i wyszedł negatywny (miałem już wyciągać "korek" i wywaliło mi wodę przy otwartym zbiorniczku).

Macie może jakieś pomysły? Z góry dzięki :D 

Opublikowano

Zacznij od demontażu pompy wody. Dostęp łatwy. Wirnik się w nich urywa. Daj znać jak coś to będziemy szukać dalej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W pierwszej kolejności to termostat do wymiany, żeby mieć pewność że jest sprawny, stary ma pewnie x lat. Brak ciepłego powietrza z nawiewu oznacza zapowietrzony układ. Wykręć pompę wody i sprawdź czy wirnik dobrze siedzi. Ogólnie tematów jest w bród.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.