Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie.

Mam do wymiany tylny dyfer. Mechanik zrobił zdjęcia na podnośniku. Szukając na internetach z reguły wychodzi że najprawdopodobniej przełożenie jest 3.08 ale widziałem także 3.23. Naklejka jest od góry i nie ma do niej dostępu.

Czy może ktoś bardziej obeznany mi pomóc na podstawie zdjęć i podpowiedzieć co tam siedzi.

Pacjent BMW F10 LCI 2013r 520xd N47T 184HP. Mogę ewentualnie dać VIN na PW

Z góry dziękuję.

9a55b123-5811-4113-aff7-a394a7676028.jpg

902a6c1d-6d19-4c21-9ad0-2989aa3a0d97.jpg

b5ce2617-2ee0-451d-b487-d2652edfcff5.jpg

bf741d63-4ced-4af6-b05d-c00cd5ac337d.jpg

f3d791ee-8dbe-4777-a44f-767e9a15be03.jpg

Opublikowano

Wiem iż nie o to pytasz - ale czy nie lepiej rozważyć naprawy tego co masz? Może i wyjdzie "kilka" pln drożej ale przynajmniej będziesz miał sprawny. A taki który zamierzasz kupić to już masz... Stałem przed takim dylematem 3tygodnie temu i wybrałem opcję regeneracja. Ja wybrałem kogoś kto wymienił mi łożyska na "walcowe/skośne" (a nie kulkowe). Wymaga to jakiś przeróbek ale w mojej ocenie warto było. A to co kupisz to jaki ma przebieg? z którego roku jak będziesz miał szczęście to z 2016 lub 2017r z przebiegiem jakim ... 100k czy 300km ile jeszcze na tym pojeździsz? 

Opublikowano

Pytałem w jednym miejscu (Ząbki pod Warszawą) to szacowany koszt ok 2,5-3k Jednakże nie skorzystałem gdyż właśnie zamykano warsztat na 2tygodnie (urlop) a mi się troszkę spieszyło. Nie znam metody jaką naprawiają tam (czy wymieniają na identyczne łożyska kulkowe czy ...- nie dopytałem. Warsztat podawał koszty w "przedziale może tyle a może tyle..."  Zrobiłem naprawę w innym miejscu czyli tu https://ukladynapedowe.pl Koszt był wyższy ale z góry znany. Wymieniają łożyska na inny rodzaj co wymaga dodatkowej przeróbki/obróbki dyfra. Można tam wysłać dyfer lub ...Ja tam pojechałem i oni sami go nie wyjmują z auta ale współpracują z jakimś warsztatem który im to wyjmuje, oni to naprawiają i odwożą do włożenia (i taką metodę wybrałem - bo mi się trochę spieszyło). Zadzwoń, spytaj i się dowiesz - człowiek jest mega miły i kontaktowy, jak mówi że zadzwoni to oddzwoni, jak coś obiecuje to słowa dotrzymuje. W północnej cześci kraju jest kilka firm które to naprawiają i są polecane. A tak kupisz dyfer który tak jak Twój ma już xxxtys km i zapłacisz za niego ok zapewne ok 2k pln + x pln za wyjęcie i włożenie i zakładamy iż będzie w stanie lepszym niż Twój - tak czy inaczej będziesz jeździł i nasłuchiwał czy i ten już "wyje" czy jeszcze nie.... bo "wyć" i tak będzie 🙂 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.