Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuję wymianę alternatora (obecny valeo 105A) w tds-ie, bo ten już kończy żywot i chciałbym założyć taki z e38/e39 bosch 140A, tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak go podpiąć, w aktualnym są tylko dwa przewody jeden gruby, i jeden cienki obydwa przykręcane, a w bosch będą jeden gruby przykręcany i kostka 3 piny. Z grubym to wiadomo, ale gdzie podpiąć te z kostki? Pacjent to Bmw e36 325 tds.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To powinno być to.

 

Screenshot_2024-08-06-00-25-41-850_com.dcsoftware.eu.awds.jpg

Screenshot_2024-08-06-00-26-03-728_com.dcsoftware.eu.awds.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki o takie coś właśnie mi chodziło. Zastanawiam się tylko czy ten przewód który idzie do bezpiecznika, to może być obojętnie gdzie podpięty, byle by po zapłonie czy muszę znaleźć jego odpowiednik w e36.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na upartego może, to jest wzbudzenie.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki za pomoc, chwilę minęło ale szukałem jakiegoś taniego alternatora, żeby w razie czego dużo nie stracić, no i straciłem 😅 okazuje się że alternator 140A jest ciutke za długi, i nie puszczą mnie przewody od chłodnicy oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.