Skocz do zawartości

BMW 540I 1997 M62B44 nie odpala - prosi o 4-cyfrowy kod.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musiałem pospawać moja Bunię. Więc odpiąłem akumulator. Robota wyszła większa niż zakładałem - akumulator był odpięty ponad tydzień.

Podłączyłem wszystko z powrotem, próbuje kręcić - nic. Auto prosi o kod. 4 cyfrowy. Zakładam że chodzi o kod immobilizera zapisany w EWS. Nie mam go. Prawdopodobnie był w oryginalnej instrukcji obsługi, ale auto w tym wieku kupiłem z piątej ręki... nie mam go.

Radio dawno temu przełożone na androidowe - więc oryginalnego radia też nie mam. Nie mam problemu z zakupem innego radia - wiem, że tylko w ten sposób mogę wbić kod. Ale jak i skąd go odczytać? ISTA? Coś innego? Czy mogę - jakoś ustalić kod za pośrednictwem dealera BMW na podstawie VIN? Czy jest jakiś cwany sposób na zczytanie tego kodu ... z któregoś z podzespołów? Reset któregoś z podzespołów?

Rozważałem wywalenie immbilizera z ECU - w zasadzie WSZYSTKIE firmy chip tuningowe z UK oferują taką usługę... za wyjątkiem TEGO modelu silnika ( sterownik BOSH ). Jest jedna firma która ma w ofercie mój model - ale z USA. Auto unieruchomione - bo nie kręci.

Próbowałem metody z odłączeniem akumulatora, kluczyk w pozycje 1 i poczekanie 10 minut. Nie działa.

Jestem otwarty na sugestie. Otwarty nawet w kierunku desperado...

Szukam pomysłów/rad mądrzejszych ode mnie. Czyli w zasadzie wszystkich.

Z góry dzięki za wszystkie próby pomocy.

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy przekodować licznik do serii NCS expert

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.