Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

po wyłączeniu auta, dało się słyszeć z kabiny bulgotanie.....

Wziąłem się za odpowietzranie - wyleciało trochę powietrza,ale następnego dnia, znowu słychać bulgotanie po wyłączeniu....

Wymieniłem korek zbiornika wyrównawczego. Jak na razie, po dwóch jazdach - cisza. bulgotania brak....

korek wygląda na sprawny - ma około 1 roku.....

Edytowane przez 520i
Opublikowano

przyczyną jest uszczelka grubego węża górnego od strony silnika.... 

Opublikowano

uszczelkaę wymieniłem - pasuje z zesrtawu uszczelek uniwersalnych - calowych. Metryczn są albo za duże albo za małe.

Ta uszczelka nie występuje jak osobny elemnet do kupienia - trzeba kuoić wąż i uszczelkę.

Ale pomimo wymiany tej uszczelki - po jeździe próbnej dalej po wyłączeniu silnika słychać bulgot w wężach.... szukam dalej... 

Opublikowano

dalej bugocze......

chciałem wymienić pompę wody, ale nie ma żadnych luzów i auto się nie przegrzewa, wioęc cała robota byłaby bezsensowna.

Wymieniłem jedynie rolkę napinacza bo był luz poprzeczny (łożysko sprawne) i koło pasowe pompy wody bo przy otworze jednej ze śrub był uszczknięty ebonit....

nic więcej nie znalazłem....

Rano przed jazdą uzupełniłem płyn dokładnie do stanu na zimnym silniku i pojechałem do roboty.

Po robocie, sprawdziłem poziom płynu przed odpaleniem - dokładnie taki, jak go zalałem rano.....

bulgot jednak słyszę po wyłączeniu auta. Co ciekawe, gdy otworzę maskę, wyłączę auto i podejdę do silnika - nie słychać nic.

 Bulgot słychać tylko w kabinie. Zapowietrzona nagrzewnica?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musiałaby mieć dziurę że co chwila się zapowietrzać, po prostu daj grzanie na max i musi się odpowietrzyć, jeżeli masz LPG to trzeba zacisnąć jeden z węży wodnych reduktora np kombinerkami i przytrzymać silnik na wyższych obrotach, wtedy cały płyn idzie tylko przez nagrzewnicę i łatwo się odpowietrza.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

dziury nie ma - nie śmierdzi ani w kabinie, ani na zewnątrz auta płynem - obwąchałem go naokoło - wiem jak śmierdzi - pachnie płyn...

Nie mam gazu - auto jeździ w Norwegii....

Zacząłem stawiać auto pod górkę i chyba daje to efekty....Nie słyszałem bulgotu od wczoraj....

Auto zapowietrzyło się przez gruby wąż chłodnica-termostat. Wąż kupiłem FEBI. Jak zauważyłem że cieknie od strony termostatu, to już wiedziałem że to uszczelka.... Wąż wymieniałem około roku temu. A uszczelka była spłaszczona bardziej niż oryginalna z 1999 roku....

Jak napisałem, pasuje uszczelka calowa z zestawu uszczelek uniwersalnych. Nawet nie musiałem stosować patentu (silikon na uszczelkę).  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli dałeś zwykły o-ring to za niedługo będzie to samo. W przewodach z zamiennika trzeba od razu wymienić o-ring na vitonowy (odporny na temperatury).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
12 godzin temu, maniek21112 napisał(a):

Jeżeli dałeś zwykły o-ring

ten pochodzi z zestawu uszczelek dedykowanych do wody, czyli temperaturo-odporny. Przetestowałem już te uszczelki - działają....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.