Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W czwartek wykupiłem usługe Traffic Camera i po uruchomieniu aplikacij przed skrzyżowaniem z fotoradarem - czerwone światło- na hedapie na szybie wyświetla się aparat w białym kwadracie i obok napis - Monitorowanie ja           ,,chodzi mi o te ostatnie  słowo " ja" to wygląda jak by było urwane. Poniżej zdjęcie , też tak macie czy coś jest nie tak z aplikacją i mi źle wyświetla 

1 BMW.PNG

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Monitorowanie jazdy. Sprawdze u siebie ale prawdopodonie tez tak mam na HU. 

Opublikowano

Dzięki za info..Zgłosiłem w poniedziałek to też na infolinie Bmw Connected Drive - mają to sprawdzić technicy z działu obsługi i maja odzwonić albo napisać informacje co się dzieje. Jakbyś mógł sprawdzić co wyświetla na szybie u Ciebie to daj znać a ja odpisze co mi powiedzieli z bmw.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Do mnie też mieli oddzwonić 🤣 Od tamtej pory minęły ze 4 lata, wciąż czekam. A problem był większy, bo usługi w ogóle przestały działać.

Opublikowano

I jeszcze w poniedziałek zgłosiłem też na infolinie że w Niedziele przyszło na moją My BMW aktualizacja nr.11/2023.50 .Aktualizacja pobrana i przesłana do mojego BMW i nie można jej zainstalować na postoju , oczywiście to sprawdzą i odpowiedzą - czekam do dziś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na moje reklamacje wcale nie odpisali wiec zarzadałem tego o co prosilem w emailu czyli dozywotnich uslug ( jaja sobie zrobilem wspolnie z prawnikiem ) i pewnie tak je zobacze jak wy doczekacie sie telefonu 😂😂

Opublikowano
22 godziny temu, Wojtek HZ napisał(a):

Dzięki za info..Zgłosiłem w poniedziałek to też na infolinie Bmw Connected Drive - mają to sprawdzić technicy z działu obsługi i maja odzwonić albo napisać informacje co się dzieje. Jakbyś mógł sprawdzić co wyświetla na szybie u Ciebie to daj znać a ja odpisze co mi powiedzieli z bmw.

No i doczekałem się informacji :

Szanowny Panie,

otrzymaliśmy od BMW Connected Drive prośbę o pomoc w sprawie działania Traffic Camera Information w Pana samochodzie, a dokładniej wyświetlania komunikatów na Head Up Display.

Zachęcamy Pana do kontaktu z naszymi Serwisami, gdzie nasi Eksperci sprawdzą poprawność działania tego systemu.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ha ha ha odpowiedz na ich poziomie ! Jeszcze 10 lat temu bylo naprawde warto tam dzwonic lub pisac teraz to bez sensu , tak samo jak usluga concierge ktora chyba praktycznie juz umarła 😞

  • Moderatorzy
Opublikowano

Miałem concierge w poprzednim aucie (hmm, może w obecnym też mam?), ale użyłem ze 2 razy z ciekawości. Sensu za dużego w tym nie widziałem. W sytuacji, w której można "rozmawiać" z asystentem np. Google i od razu dostajemy odpowiedź to taki concierge traci rację bytu. Jeszcze żeby to było coś w stylu Ask Henry to może bym był skłonny płacić. A tak to nawet zapomniałem o tej usłudze 🤣

Opublikowano

Raczej masz Concierge przez 3 lata z nowym autem.

Raz skorzystałem kiedy jadąc we Włoszech chciałem aby znalazł mi jakiś parking w pobliżu określonego miejsca. Rzeczywiście parking znalazł i podał adres i numer telefonu (wysyła te dane na ekran nawigacji).

Niestety concierge nic nie może zrobić w naszym imieniu np. zarezerwować miejsce na parkingu, biletu do kina itp. Tylko udzielą informacji ale nic nie zrobią nawet jeśli jest to niezobowiązująca rezerwacja przez stronę internetową.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No o tym wlasnie posze koedys a na pewno w 2015 roku rezerwowali o parkingi i stokiki w restauracji po prostu dzwoniac i to dzialalo ale wtedy zupelnie inna firma to obslugiwala …

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 11.12.2024 o 20:40, saab napisał(a):

Monitorowanie jazdy. Sprawdze u siebie ale prawdopodonie tez tak mam na HU. 

Udało Ci się sprawdzić co wyświetla na HU

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak. Wlasnie wczoraj usunalem to zdjecie z telefonu 😂 mam tak samo , taki skrot idiotyczny sobie wymyslili. To ostrzezenie wyswietla na skrzyżowaniach gdzie jest kamera na przejazd czerwonym swietle. 

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.Zgłaszałem to na infolinie to powiedzieli że po ich stronie wszystko jest dobrze i mam jechać do serwisu i sprawdzić systemy. Tak jakby nie mogli przenieść ostatniego słowa na dół - jazda. Od razu by było czytelniejsze i nie trzeba się domyślać co to za słowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.