Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema to znów ja 😉 

Zauważyłem dzisiaj hamowanie z prędkości do 130 -160km/h wydaje dźwięk szumu, lekkiego dudnienia dodatkowo pojawił sie problem z lekkim drganiem kierownicy z hamowania 80km/h.

•    Tarcze OEM BMW  założone 40tys km temu - pierwszy klocek na tarczy

•    Magiel rok temu na nowej listwie po regeneracji 

•    Według SKP Wahacze dobre.

Pytanie żeby uniknąć wymiany tarcz piast , wahaczy jak moge zdiagnozować pod przysłowiowym blokiem co odpowiada za taki stan rzeczy ?

Dziekuje i pozdrawiam 

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

Przy wymianie tarcz kazałem łożyska sprawdzić, niby ok. Po 20k km bicie się zaczęło, z każdym hamowaniem coraz gorsze, za poradą Macka  z czdobmw wymieniłem łożyska, nowe tarcze i klocki - bicia do dzisiaj nie ma, a pierwsze klocki właśnie się kończą więc pewnie z 60-80k km zrobione od tego czasu.

Edytowane przez madseason
Opublikowano (edytowane)

Mam jeszcze sytuacje ze podczas hamowania sciaga w prawo, czy to juz kwestia tłoczka , zacisku czy zawieszenia ?

Edytowane przez Ptysiek1971

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.