Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja zawsze w ten sposób patrzę na samochody od handlarzy, jest jeszcze opcja Ze koszt był dużo niższy bo sprowadził rozbity i naprawił po kosztach :) ale wiadomo, nie zobaczysz na własne oczy to się nigdy nie przekonasz, takie przypuszczenia to nic w sumie nie dadzą
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No tak, to co mówicie ma sens. A wy skąd macie swoje e90? Sami sprowadzaliście czy polskie? od handlarza czy od prywatnego wlasciciela?
Opublikowano

Ja kupuje auta wylacznie od dilera. Albo nowe albo demo albo z programu premium selection. Tak czy inaczej od pierwszego właściciela i zwykle tym pierwszym właścicielem jest BMW. Zawsze z gwarancją, ktora przedłużam w miarę możliwości aż do konca eksploatacji.

Jest troche drożej, ale i tak zwykle taniej niz sprowadzanie auta z DE. Niestety wszyscy musza dostosować ceny do poziomu w Polsce. W życiu nie kupił bym auta od handlarza. To zwykle kasa wyrzucona w błoto. Jedyny wyjątek to auto naprawiane blacharsko, ale pod warunkiem ze nie została naruszona konstrukcja i ze zostało naprawione na dobrym poziomie.

W Polsce da sie blacharkę zrobic duzo taniej niz na zachodzie. W Szczecinie znam zakład gdzie za lakierowanie elementu biorą 250 zł. Kupno drzwi używanych pod kolor auta i ich polakierowanie to są grosze w porównaniu z naprawa w ASO na nowych częściach, a efekt końcowy jest prawie ten sam.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No tak, to co mówicie ma sens. A wy skąd macie swoje e90? Sami sprowadzaliście czy polskie? od handlarza czy od prywatnego wlasciciela?

Ja swoje sprowadziłem osobiście od 1 właściciela :) Niemca który mieszkał w

Holandii :)

Opublikowano
Ja kupuje auta wylacznie od dilera. Albo nowe albo demo albo z programu premium selection. Tak czy inaczej od pierwszego właściciela i zwykle tym pierwszym właścicielem jest BMW. Zawsze z gwarancją, ktora przedłużam w miarę możliwości aż do konca eksploatacji.

Jest troche drożej, ale i tak zwykle taniej niz sprowadzanie auta z DE. Niestety wszyscy musza dostosować ceny do poziomu w Polsce. W życiu nie kupił bym auta od handlarza. To zwykle kasa wyrzucona w błoto. Jedyny wyjątek to auto naprawiane blacharsko, ale pod warunkiem ze nie została naruszona konstrukcja i ze zostało naprawione na dobrym poziomie.

W Polsce da sie blacharkę zrobic duzo taniej niz na zachodzie. W Szczecinie znam zakład gdzie za lakierowanie elementu biorą 250 zł. Kupno drzwi używanych pod kolor auta i ich polakierowanie to są grosze w porównaniu z naprawa w ASO na nowych częściach, a efekt końcowy jest prawie ten sam.

 

Mam rownież Seata exeo ST kupionego od dealera. Auto rok temu kosztowało 46 tys, wiec trochę drożej niż auta z Allegro. Jednak zakup uważam za bardzo udany, oryginalny przebieg 130tys, bezwypadkowy i gwarancja na 2 lata :)

Opublikowano (edytowane)

podłoga w bagażniku wygląda jak napewno jak tarka!!!!

 

W bagażniku nie ma podłogi tylko plastikowa wanienka

Edytowane przez Bronx_l
Opublikowano
Dzien dobry panowie!

Poranne poszukiwania przynoszą nowego kandydata

Ile liczysz na naprawę??

Zakładam, że w 10 tys. zł powinienem się zmieścić...

Opublikowano
masta112 nie większej różnicy skąd, szroty trafiają się i u prywatnych właścicieli i u handlarzy... Podstawa to porządnie sprawdzić auto... Moje e90 jeździło tylko u jednego właściciela w Waterloo w Belgi i był serwisowany w aso ostatni wpis w książce był 03.2014...
Opublikowano
Dzien dobry panowie!

Poranne poszukiwania przynoszą nowego kandydata

Ile liczysz na naprawę??

Zakładam, że w 10 tys. zł powinienem się zmieścić...

 

 

Jest to jak najbardziej realne. :cool2:

 

Ale podstawa to sprawdzić historie w ASO i czy to aby na pewno pierwszy dzwon tego auta

 

Tył w e91 jest raczej prosty do naprawy blacharskiej - do wymiany niewiele części, które raczej drogie nie są: klapa, lampy, zderzak, pas tylny, belka, wanienka troche plastików. Lewa podłużnica też pewnie uszkodzona, do tego wydech. Aktywne zagłówki pewnie odpalone. Ślizgi zderzaków, osłony plastikowe i termiczne - wszystko w dobrych pieniądzach w ASO.

 

Pozostaje tylko pytanie czy 60tys za e91 ze słabym silnikiem w manualu (do tego rok pewnie z VIN okaże się 2010) to dobra cena???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masta112 nie większej różnicy skąd, szroty trafiają się i u prywatnych właścicieli i u handlarzy... Podstawa to porządnie sprawdzić auto... Moje e90 jeździło tylko u jednego właściciela w Waterloo w Belgi i był serwisowany w aso ostatni wpis w książce był 03.2014...

I handlarz by tego auta na handel nie wziął bo by na nim nie zarobił. Dlatego szukanie dobrego auta u handlarza to jak szukanie igły w stogu siana. Handlarz musi kupić dużo taniej niż cena w Polsce a nikt mu dobrego auta za psie pieniądze nie odda.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zapewne bede musial wstawic jakies ladne żarowki gdy znajde swoje e90 z idrive bo polaczenie xenonow z komputerem pokladowym jest bardzo rzadkie jak przegladam niemieckie strony.

W swojej e46 wczesniej wkladalem H7 niebieskie niby z homologacją i wygladalo nawet ladnie wiec zapewne zrobie tak i w e90

Opublikowano

Witam szanownych posiadaczy BMW. Jestem nowym forumowiczem, do tej pory jeździłem Audi ale przyszedł czas na zmianę.

 

Moim celem jest e91 z silnikiem 330d.

Znalazłem ofertę z Gniezna, rzucicie okiem czy warto się bliżej interesować tym egzemplarzem?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-e90-navi-panorama-skory-C35193373.html

 

Zastanawia mnie moc 256km, z tego co wiem powinno być 231.

VIN dostanę wkrótce.

 

 

z góry dzięki za wszystkie sugestie, uwagi itp.

Opublikowano
Witam szanownych posiadaczy BMW. Jestem nowym forumowiczem, do tej pory jeździłem Audi ale przyszedł czas na zmianę.

 

Moim celem jest e91 z silnikiem 330d.

Znalazłem ofertę z Gniezna, rzucicie okiem czy warto się bliżej interesować tym egzemplarzem?

 

http://otomoto.pl/bmw-330-e90-navi-panorama-skory-C35193373.html

 

Zastanawia mnie moc 256km, z tego co wiem powinno być 231.

VIN dostanę wkrótce.

 

 

z góry dzięki za wszystkie sugestie, uwagi itp.

 

Pomiń te konie, bo to akurat najmniejszy szczegół, który powinien cię zainteresować. Zwróć lepiej uwagę na to, że to handlarz, a jak już handlarz nie napisał, że "bezwypadkowy", to albo dzwon wielki, jak komin Batorego, albo jeszcze większy. Druga rzecz to ta adnotacja na dole strony, mówią o:

 

Powyższy opis nie stanowi w rozumieniu prawa oferty handlowej, jest jedynie treścią informacyjną w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

 

Uściślając, jak ci się fura rozsypie po 50 kilometrach od zakupu, to możesz gościa w tyłek pocałować, albo pójść z nim na sądową wojenkę :lol: .

 

No i tak na koniec - fotoszopen machen, ale to standard w sumie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.