Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Rozważam zakup Bmw E91 2.0d 184KM o oznaczeniu n47d20c. Vin: wbauy11050f043869.

 

http://allegro.pl/bmw-320d-touring-184km-lift-serwisowany-zadbany-i6115406065.html

 

Auto wg sprzedawcy (do potwierdzenia w aso) ma przebieg ~100kkm. Generalnie auto mi się podoba, jednak naczytałem się na forum o urywajacych klapach i zerwanych rozrządach. Czy ten silnik jest już poprawiony? Jak zweryfikować ewentualny wadliwy rozrząd? Auto wyprodukowane w lutym 2011.

Dodatkowo martwi mnie telepanie silnika (przenoszące się na pedał sprzęgła i gałkę zmiany biegów) na wolnych obrotach.

 

Drgania są takie jak na tym filmie

Wg mnie dwumasa jest ok, nie zdradza żadnych oznak zużycia. Sprzedawca twierdzi, że koło pasowe jest ok i mogą to być poduszki silnika. Generwlnie drgania są widoczne gołym okiem: silnik wyrażnie faluje na boki i tak samo zachowuje się gałka zmiany biegów. Będę wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Patrze w vin teraz i nasuwa mi się pytanie gdzie on ma wpis 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach ? :shock:

Najlepsze jest to, że na zdjęciach, żadnego, takiego dachu nie widać.

 

Dach jest widać przełącznik, albo jest to ''szczepan" albo ktoś zrobił sobie retrofit panoramy :shock:

http://i.imgur.com/3Z9ciIl.jpg

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś dziwnie wielka ta szpara między maską a lewą lampą :shock:

 

maska jest zle wyregulowana, sa dwa kolki lewy prawy i pewnie lewy jest duzo nizej ustawiony nie prawy, poza tym to BMW hein nie spodziewaj sie ze pasowanie bedzie idealne, E90 sa moze lepiej spasowane niz F30 ale to dalej nie jest to.

 

Poza tym wedlug mnie ten samochod to mina. Jezeli nie bylo nic robione z silnikiem to przy tym przebiegu bierze 1 litr oleju na tysiaka albo wiecej i katy sa martwe.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję abyście fachowym okiem zerknąć na n/w egzemplarz .

 

E92 330d manual 2008r (.. po 2009 były po lifty ?). Przebieg wydaje mi się duży choć może być realny z jakimi naprawami będę się liczył przy takim przebiegu (historia samochodu jest uboga czyt. w ogóle jej nie ma i to rodzi kolejne podejrzenia...)

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-330d-231km-zarejestrowany-ubezpieczony-breyton-ID6yj7Pp.html

NR VIN WBAWD510X0PW19736

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowe myślenie Polaka. Wole kupic 400tys skręcone na 100 niż ori 250. Juz widze jak za 3-4lata będę sprzedawał swoje e90 i to marudzenie ludzi ze przebieg duży gdzie teraz mam 262.5tys od nowości. Skręcę do 15tys i pójdzie w jeden dzien :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Rozważam zakup Bmw E91 2.0d 184KM o oznaczeniu n47d20c. Vin: wbauy11050f043869.

 

http://allegro.pl/bmw-320d-touring-184km-lift-serwisowany-zadbany-i6115406065.html

 

Auto wg sprzedawcy (do potwierdzenia w aso) ma przebieg ~100kkm. Generalnie auto mi się podoba, jednak naczytałem się na forum o urywajacych klapach i zerwanych rozrządach. Czy ten silnik jest już poprawiony? Jak zweryfikować ewentualny wadliwy rozrząd? Auto wyprodukowane w lutym 2011.

Dodatkowo martwi mnie telepanie silnika (przenoszące się na pedał sprzęgła i gałkę zmiany biegów) na wolnych obrotach.

 

Drgania są takie jak na tym filmie

Wg mnie dwumasa jest ok, nie zdradza żadnych oznak zużycia. Sprzedawca twierdzi, że koło pasowe jest ok i mogą to być poduszki silnika. Generwlnie drgania są widoczne gołym okiem: silnik wyrażnie faluje na boki i tak samo zachowuje się gałka zmiany biegów. Będę wdzięczny za pomoc,

Pozdrawiam.

 

Panowie nikt nie spotkał się z takimi drgania? Jak oglądałem filmy na YouTube to te silniki się nie trzeba. W tej gołym okiem widać, że silnik "lata" na boki,

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie potrzebuję abyście fachowym okiem zerknąć na n/w egzemplarz .

 

E92 330d manual 2008r (.. po 2009 były po lifty ?). Przebieg wydaje mi się duży choć może być realny z jakimi naprawami będę się liczył przy takim przebiegu (historia samochodu jest uboga czyt. w ogóle jej nie ma i to rodzi kolejne podejrzenia...)

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-330d-231km-zarejestrowany-ubezpieczony-breyton-ID6yj7Pp.html

NR VIN WBAWD510X0PW19736

Siedzenia zmieniane (być może po wystrzale) bo po VIN nie widać żeby miały pamięć. Przebieg niski jak na taki silnik - o ile prawdziwy w co wątpię.

Sprowadzony z Włoch o czym nie wspomniał w opisie. To też spory minus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie nikt nie spotkał się z takimi drgania? Jak oglądałem filmy na YouTube to te silniki się nie trzeba. W tej gołym okiem widać, że silnik "lata" na boki,

Pozdrawiam.

Była kiedyś e90 w namiętnie oglądanym przeze mnie "Zakupie kontrolowanym" i potencjalny kupujący też zwrócił uwagę, że coś ten drążek drży na jałowym. Dostał odpowiedź, że ten typ tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To był chyba 318d i nie drgał aż tak bardzo jak na filmiku, niemniej jednak już mi się obiło o uszy, że w e90 drążek zmiany biegów został spaprany już w fazie projektu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie jako nowy użytkownik tego forum. I mam nadzieję, że zagoszczę tu na dłużej.

Przejdę do rzeczy. Od pewnego czasu noszę się z zamiarem zmiany starego (20-letniego) już samochodu, na nowszy. Upodobałem sobie właśnie BMW E90. No i tak zaczęło się pogłębianie tematu, co kupić i za ile, aby nie żałować. Proszę na wstępie, nie uznajcie mnie za cebulaka :) Budżet jaki obrałem to 30-33 tys. zł max. Co do wymagań - chciałbym autko w benzynie z mniejszym silnikiem 318 i lub 320i, w manualnej skrzyni biegów. Rocznie robię około 10-13 tys. km, głównie dojeżdżając do pracy.

Oczywiście zdaje sobie sprawę, że pewnie napiszecie "w tych pieniądzach kupisz jedynie samochodowego trupa". Tylko czy na prawdę tak jest? Czy z rocznika 2006 nie można kupić rozsądnego egzemplarza który posłuży bez większych niespodzianek przez następne 6-8 lat? Nie mam wielkich wymagań co do wyposażenia. Przesiadam się ze zwykłego Golfa, więc pewnie i tak byłoby to niebo a ziemia. Kolejna kwestia, szukac w kraju, czy też sprowadzać. Kontaktowałem się z chłopakami ze strony auta-z-niemiec.com, mają dobre opinii, pomagają w znalezieniu i sprowadzeniu rozsądnego auta.

Teraz kolejna kwestia. Jedno kupic, drugie to utrzymać. Czy koszty są na prawdę aż takie duże? W jakich granicach należy liczyć podstawowe utrzymanie takiego auta (bez paliwa i ubezpieczenia)? Czy można spokojnie zmieścić się w budżecie np. 2-3 tys. zł rocznie, a nie 10 tys.?

Jestem zielony w marce BMW, ale wiem jedno: nie wrzucajmy wszystkich aut do jednego worka, że wszystkie 10 latki musza mieć po 300 tys. przebiegu i być zajechane. Widząc po samochodach mojego pracodawcy, wnioskuje, że mozna mieć auta dobrze utrzymane. Dwa przykłady: 6 letni citroen Berlingo - 80 tys. przebiegu, 2 letnia toyota corolla - uwaga... 7,5 tys. przebiegu. Nikt nie uwierzy, Na pewno bity, na pewno kręcony. Inna spraw, że okazało się, że Citroen wyszedł już "malowany ponownie" z salonu.

Poniżej zarzucam kilka aut z alleee, co by na konkretnych przykładach podywagowac czy warto:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6ylB3z.html wyjątkowo większy silnik.

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0pb-130km-sedan-gwarancja-ID6ylslh.html

http://allegro.pl/piekne-bmw-320i-2-0-benzyna-150km-i6129268647.html

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-sprzedam-bmw-320-benzyna-skorzana-tapicerka-niski-przebieg-ID6yl5wZ.html

http://allegro.pl/bmw-318i-silnik-2-0-130-km-przebieg-119-tys-i6111148429.html#thumb/5

 

To tyle. Pozdrawiam, i miłego dnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To był chyba 318d i nie drgał aż tak bardzo jak na filmiku, niemniej jednak już mi się obiło o uszy, że w e90 drążek zmiany biegów został spaprany już w fazie projektu.

 

Coś może w tym jest, dlatego sprawdziłem swoją ofertę: https://onedrive.live.com/redir?resid=A7499A75FFBFFCCB!214757&authkey=!AMpr-1QHRTNpqkA&ithint=video%2cmp4 - można ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaraj się do każdego auta którym się interesujesz ogarnąć vin - porównasz sobie wyposażenie ze stane faktycznym jak również za " stówkę " dowiesz się histroii serwisowej...

 

 

1. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6ylB3z.html

 

Błotniki lakierowane ponownie, siłowniki maski na odwrót , nie jest zaznaczony bezwypadek...

 

 

2. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0pb-130km-sedan-gwarancja-ID6ylslh.html

Straszny golas - ciężko będzie z odsprzedażą, nie jest zaznaczony bezwypadek ...

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tez co nad wyrost odrzucać aut ze lakierowane czy cos. Jakieś obcierki sa normalne, nawet dla aut nowych. Wziac czujnik lakieru, komputer, kogoś kto sie zna i można fajne auto kupic nawet po lakierowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym drazkiem zmiany biegów też to zauważyłem jak byłem oglądać ale 2.0 150 km benzyna tylko że tam nie latał na prawo i lewo ale przy dodaniu gazu na luzie odchylal się delikatnie w stronę kierowcy gdy pracował na luzie na wolnych obrotach nie drzał wgl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dzisiaj w srpawie tej sztuki:

http://olx.pl/oferta/bmw-318i-bezwypadkowy-krajowy-p-wlasciciel-faktura-vat23-CID5-IDfdt65.html#ea73bfc938;promoted

 

chciałem obejrzeć, bo akurat bylem przejazdem, ale niestety gość był w pracy. W rozmowie wydawał się wiarygodny. Tak jak w oposie, użytkuje podobno od nowości. Z tego co mówił auto sprawuje sie bez zarzutu, po za tym ze 2 razy padła cewka i wymieniał raz wtrysk. Musze skołować nr VIN. Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej 118i te 143km lepiej latają niż 20d 163km. Sprawdzałem oba nie raz 0-100 i 18i szło duuuzo lepiej a aoba mechanicznie mam w idealnym stanie. Zawsze mozna w prosty sposób przerobić 18i na 20i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.