Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od 3 lat mam e53 3.0d ze skrzynią GM w lipcu tamtego roku została poddana regeneracji skrzynia koszt z warsztatem ponad 7tys.  od regeneracji skrzyni zrobiliśmy prawie 4tys km i w weekend jechaliśmy w trasę i całkiem dobrze bo bo coś jest nie tak i czasami może być niebiezpieczne natomiast problem polega na tym że na dużych wzniesieniach trasa zakopianka jeżeli chce przyspieszyć np skrzynia powinna zrzucić na niższy bieg a dzieje nie tak że obroty rosną czyli bez biegu jakby N ,puszczam gaz wciskam jeszcze raz np wolniej gaz i bieg zaskoczy . Na prostej drodze np jade 70 chce przyspieszyć wciskam gaz to samo wpada jak by w N puszczam gaz daje powoli gaz bieg zaskoczy . Macie jakieś pomysły/ lub co jest za to odpowiedzialne? regeneracja skrzyni jeszcze chyba jest na gwarancji bo dali 6miesięcy ale znając życie to coś wymyślą i znowu koszty beda po mojej stronie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

albo konwerter albo zawór lockup trzeba sprawdzić

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.