Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć . Naczytałem sie tu na temat tarcz .Swap z 550  M5 etc...Poszedłem inną drogą.

Sam nie wierzyłem ale klocek w tarczach 248/30 jest o 25% mniejszy niż w tarczach 248/36.nie wierzyłem puki nie zobaczyłem

Dostępny w katalogu power kit - na tarcze 36 to kupa kasy ale...to nic innego jak zaciski i jarzma z F01.

A tych jest dość dużo na portalach.sam zapłaciłem po 100 za sztuke.Pasuje idealnie- robota żadna.

Dodatkowo tarcze są mniej podatne na krzywienie ( niemieckiego forum)

przejechałem już 3 tys-  hamowanie lepsze i spokojniejsze

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też dużo naczytałem się o hamulcach. Szczególnie o tarczach.  W mojej te przednie, to jakiejś firmy krzak. Zrobiłem ponad 60 tys. km. i nie pokrzywiły się. Ale ja jeżdżę w porywach 120 km/h, bo w IRL mandaty podskoczyły. A jeszcze jest tak, że jak masz punkty, to państwowej roboty nie dostaniesz, gdybyś zamierzał zmienić pracę. 

No, ale w Polsce są inne realia. Byłem 2 lata temu w Polsce, nie dziwię się... trzeba mieć dobre hamulce, by nie dać się wydutkać. Rodeo to jest nic. Ciekawe czy jeszcze tak jest.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.