Skocz do zawartości

Brak iskry


BaoBao

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pacjent BMW E39 520i 1996r.

M52b20

Brak iskry , napięcie we w tyczce zasilającej cewkę jest , cewki były podmieniane nadal brak iskry , sprawdzone przekaźniki bezpieczniki 

Komputer nie pokazuje żadnych błędów

Czujnik położenia wału i walka również byłby podmieniane dla sprawdzenia , nadal jest brak iskry , silnik normalnie kręci , paliwo dostaje 

Świece zapłonowe nówki ( dla pewności również podmienialem ) 

Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny ? 

Dodam również że masa silnika na swoim miejscu w dobrym stanie 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się szczerze że osobiście komputera nie posiadam ( oprócz złącza obd2 na bluetooth) niestety w tej BMW jest tylko okrągłe złącze diagnostyczne i teraz dopiero po sylwestrze będzie mógł do mnie ktoś podjechać z komputerem , dodam tylko że problem pojawił się w nietypowy sposób mianowicie któregoś dnia środa normalnie pojechałem do pracy wszystko było super wróciłem do domu i na następny dzień rano nie chciała odpalić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jak nie ma błędów, co trochę dziwne i jest zasilanie na cewkach a nie ma iskry. Znaczy że nie ma sterowania które idzie bezpośrednio z ECU. Po drodze jest tylko to złącze ze screena lub brak synchronizacji EWS z ECU!  Rozrusznik kręci bo EWS rozpoznaje prawidłowo kluczyk!

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
5 godzin temu, BaoBao napisał(a):

Choć czytalem że jak moduł Ews jest uszkodzony to nic się nie powinno dziać

 

 

Dobrze że czytasz, ale jeszcze błędy odczytaj.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, szumrak napisał(a):

 

A mógłbyś mi tylko nakreślić czego bym potrzebował żeby zsynchronizować ECU z Ews ? Jakaś przejściówka z obd 2 na okrągłe złącze ? Z tego co wiem są problemy z tymi przejściówkami nie wszystkie są kompatybilne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przejściówka, kabelek obd (może być nawet vag kkl) program inpa.

Możesz jeszcze sprawdzić bezpieczniki obok sterownika silnika w takim klocku. Chociaż nie chce mi się wierzyć skoro piszesz że jest zasilanie na cewkach.

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dam znać jak podepne sprzęt , ale tak dla formalności wolę się upewnić , poniewaz nie mam 100% pewności że podmieniany czujnik położenia wału był sprawny ( w samochodzie znajomego niby nic się nie dzieje niby ) 

Czy istnieje możliwość że brak iskry występuje przez niesprawny czujnik położenia wału korbowego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Raczej dwóch niesprawnych czujników nie trafiłeś. Ja stawiam na problem z ews, ale bez odczytu błędów, to wróżenie. Jeśli to pojedynczy vanos, to na sterowniku ms41, a dla niego chyba nie ma opcji synchronizacji. Zostaje usunięcie ews. Ale najpierw błędy odczytaj 

Edytowane przez piotr520
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.