Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj rozpiołem tą wtyczkę i jest sucho zero oznak ON. Sprawdziłem przewody czujników temperatury i nie widać oznak uszkodzenia. Czy jak zmierzę oporność czujników w kostce czujnika to jaka  powinna być oporność i czy mam pomierzyć jeszcze na kostce na dojściu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o czujnik temperatury  przed DPF to wszystko masz opisane powyżej. 

Jeśli chodzi o sondy to też masz opisane jak je sprawdzić aplikacją BTool. Muszę poszukać czy sondy można sprawdzić na podstawie pomiaru rezystancji. 

 

Screenshot_20240304_161200_Chrome.thumb.jpg.9b84ae03df58a20d9302899b4b8b4a49.jpg

 

Ty masz silnik B47.....?

 

20240304_163330.thumb.jpg.862d184c70f638cfe43735bd4040564d.jpg

 

 

Screenshot_20240304_163642_Chrome.jpg.071ec1931823cbf9a4620151c378d9a8.jpg

 

 

20240304_164427.thumb.jpg.316b5c727413fcc80c6a531ce9b9aae3.jpg

 

Według schematu elektrycznego dla silnika B47 można sprawdzić rezystancje SOND w bardziej dostępnym miejscu. Jest to kość X941*1B.  SONDA przed katalizatorem B334 , plus na cewce to pin nr.1. SONDA za katalizatorem pin nr.4.

MASĘ/MINUS podłączasz pod kość komputera auta z kości X460*11B. Masy/Minusy dla sondy przed katalizatorem B334 pin.nr.94 a za katalizatorem B335 pin.nr.93.

 

20240304_170833.thumb.jpg.73a29459a52a08335f3f8aef910b7937.jpg

Edytowane przez Burza1234
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 4.03.2024 o 16:04, Burza1234 napisał(a):

Jeśli chodzi o czujnik temperatury  przed DPF to wszystko masz opisane powyżej. 

Jeśli chodzi o sondy to też masz opisane jak je sprawdzić aplikacją BTool. Muszę poszukać czy sondy można sprawdzić na podstawie pomiaru rezystancji. 

 

Screenshot_20240304_161200_Chrome.thumb.jpg.9b84ae03df58a20d9302899b4b8b4a49.jpg

 

Ty masz silnik B47.....?

 

20240304_163330.thumb.jpg.862d184c70f638cfe43735bd4040564d.jpg

 

 

Screenshot_20240304_163642_Chrome.jpg.071ec1931823cbf9a4620151c378d9a8.jpg

 

 

20240304_164427.thumb.jpg.316b5c727413fcc80c6a531ce9b9aae3.jpg

 

Według schematu elektrycznego dla silnika B47 można sprawdzić rezystancje SOND w bardziej dostępnym miejscu. Jest to kość X941*1B.  SONDA przed katalizatorem B334 , plus na cewce to pin nr.1. SONDA za katalizatorem pin nr.4.

MASĘ/MINUS podłączasz pod kość komputera auta z kości X460*11B. Masy/Minusy dla sondy przed katalizatorem B334 pin.nr.94 a za katalizatorem B335 pin.nr.93.

 

20240304_170833.thumb.jpg.73a29459a52a08335f3f8aef910b7937.jpg

Tak mam silnik B47

Opublikowano

A czy jak odepnę te czynniki z kostek i sprawdzę, a później podepnę to będą jakieś błędy? Pytam się z ciekawości, bo jutro je chcę sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.