Skocz do zawartości

akumulator sie rozladowywuje


Gozer

Rekomendowane odpowiedzi

wszystko bylo ok autko jezdzilo i bylo si.przyszlo nagle zimno obnizenie temperatury spadl snieg itp itd.poszedlem do auta zeby je odpalic i akumulator byl rozladowany ledwo odpalilem i dojechalem do garazu zgasilem auto otworzylem garaz odpalilem wjechalem i juz wiecej nie odpalilo.podlaczylem akumulator do ladowania wlaozylem akumulator pojezdzilem dwa dni i znow to samo wsiadam do auta chce je odpalic akumulator znowu rozladowany.co mzoe byc przyczyna rozladowywania sie akumulatora??na noc nie byl wlaczony alarm auto bylo zamkniete kluczem.

pozdrwaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było dokładnie tak samo. Mam akumulator bmw 65h w samochodzie chyba był od nowości :) Tydzień temu nie mogłem odpalić samochodu. Akumulator naładowałem a następnie nie wkładając do samochodu mierzyłem mu napięcie. Okazało się że w ciągu 2 dni napięcie spadło z 12,56V(zaraz po odłączeniu prostownika) do 11,93V i dalej spadało. Doświadczenie powtórzyłem, wyniki były zbliżone. Zamówiłem nowy akumulator molla 75h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podładuj akumulator ,odłącz jedną klemę i podłącz ją przez amperomierz (autko ma wszystko wyłączone) i jeśli amperomierz pokarze pobór rzędu kilku miliamperów to z autkiem jest wszystko dobrze a trzeba kupić nowy akumulatorek , jak prąd jest większy to coś go "zjada" i wtedy czeka Cię grzebanie w instalacji no ale akumulatorek może ocaleje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jeszcze mlody

moja rada jest taka jak kolega wczesniej juz napsial, podpiac sie amperomierzem miedzy klema + a + w akumulatorze i sprawdzic pobor pradu na postoju.

Sprawdz czy po okolo 10-15 min spada pobor do 0 lub do minimum.

Jezeli jednak pobor bedzie zbyt duzy, musisz po kolei wyciagac bezpieczniki i tym sposobem dojdziesz na ktorym obwodzie masz obciazenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem i w mojej E39 akumulator rozładowuje się poprzez wentylatorek w panelu klimatronica który zasysa powietrze z kabiny i podeje je na czujnik . Wentylatorek powinien się wyłączyć po około 15 min , lecz pracuje nonstop . Prąd jaki pobiera ten wentylatorek to 0,6A .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Witam wszystkich.Raczej brak mi doświadczenia dlatego pytanie będzie dość naiwne.Czy można prostownik podłączyć bezpośrednio na klemy w aucie?Czytałem że po wyciągnięciu akumulatora wszystkie parametry i kody bezpowrotnie znikają i konieczna jest wizyta w serwisie.(BMW 318i)e36.Dzięki za pomoc.Dzisiaj rano padł mi akumulator.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.