Skocz do zawartości

E39 , liczniki i LCM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

D.dobry.Wymontowałem liczniki i LCM,oddałem do elektronika do regeneracji,miał zrobić w 3 dni,właśnie minął miesiąc i koleś nie odbiera telefonów......I teraz pytanie: Czy mogę kupić jakiś używany zestaw liczniki plus LCM i będzie to działało?Mam touringa z 1998roku.Dziękuję za odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będzie działać, tylko przebieg musisz zrobić w liczniku, żeby nie narobić sobie problemów.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

To nie problem,jest u nas koleś co to programuje.Tylko się zastanawiam czy jeszcze gdzieś oprócz LCM i liczników sa zapisywane informacje,ale mam zdjęcie przebiegu zanim wymontowałem zegary.Tylko ,ktoś mi mówił ,że nie każdy LCM będzie pasował,więc  z czym ewentualnie oprócz liczników LCM może sie "pogryźć"?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Licznik kup o podobnym hw i sw jak miałeś, z lcm podobnie, podjrzewam że miałeś lcm3.

Swoją drogą to co ten koleś mial ci regenerować?

Trzeba skopiować klucze z modułu ews do licznika pasoftem jesli masz, albo wpisać programem Ncs, a moduł lcm przekodowac pustym plikiem Man i wszystko będzie działać.

Edytowane przez piotr520
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Z którego miesiąca 98r? Licznik z dużym czy małym OBC? Bo w okolicy września była zmiana więc możesz mieć licznik z plecakiem lub bez (chodzi o wersję z dużym OBC). Diesel czy benzyna?

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano (edytowane)

Poprawka,auto jest z 07/1999,duże OBC,benzyna 520/m52,regenerować miał LCM bo wywaliło kompletnie długie światła,łącznie z niebieską kontrolką w licznikach,a liczniki miał wymienić taśmę bo już prawie nie było nic widać na wyświetlaczu,koleś niby zrobił LCM i zmienił taśmę,tak twierdził przez telefon 3 tygodnie temu,niby musi jeszcze skalibrować wskazówki,ale kuśwa od 3tygodni mnie zwodzi ,że dziś,że wieczorem a teraz nie odbiera wogóle telefonu albo odrzuca połączenie,auto mam rozbebeszone od początku września,samochód stał 2 lata ,kiedyś sprowadziłem to auto i latem tego roku wróciło po latach do mnie bo jest w super stanie blacharskim i w sumie mechanicznie też, porobiłem juz w niej wszystko i tylko te dwie nieszczęsne rzeczy mi brakują by ślicznotkę wrócić do życia.Czyli tak jak piszecie,kupić zestaw,doprogramować i tyle?i jeszcze jedno,LCM porobiłem fotki i wiem jakiego szukać ale z licznikiem nie pomyślałem o tym więc czy gdzieś idzie sprawdzić na jakiej był pamięci i jakie były SW i HW?pozdrawiam

Edytowane przez mecik
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukaj od sw 13 hw14 w górę.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, szukaj licznika bez plecaka, co do LCM to napewno było LCM III 

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.