Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, samochód powypadkowy, mocno wygięty był jeden z drążków kierowniczych. Układ pracuje prawidłowo przy wolnym skręcaniu kierownicą, natomiast gdy mocniej/szybciej ruszę kierownicą wydobywa się ogromny zgrzyt, jakby z silnika maglownicy? lecz nie jestem w 100% pewny. Błędy jakie pokazuje ISTA związane z maglownicą oraz układem kierowania to to: 480A02, CDA451, CDA452, D35A53, D35A62, D51A53. Co powinienem zrobić, wyciągać maglownicę? Oddawać do regeneracji czy zakładać nową? Czy może kwestia kodowania lub kalibracji? Dodam, że wiązka od maglownicy była przerwana i została ona naprawiona bez wymiany całości. Z góry dzięki za pomoc. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jezeli uderzenie poszlo poprzecznie, czyli drazek wbil sie w magiel, to jest uszkodzona mechanicznie i pewnie do wymiany.

Opublikowano
20 minut temu, mmw napisał(a):

Jezeli uderzenie poszlo poprzecznie, czyli drazek wbil sie w magiel, to jest uszkodzona mechanicznie i pewnie do wymiany.

Czy po wymianie trzeba kodować magiel?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czasami trzeba programowac, bo kodowanie nie jest mozliwe. Z maglami zawsze byl najwiekszy problem aby dobrac. Czesto po prostu przerzuca sie elektronike (chyba z calym silnikiem elektrycznym to jest o ile pamietam) ze starej i wtedy nic nie trzeba robic.

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.