Skocz do zawartości

ABS i ASC


jumbozaur

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Mam dokladnie ten sam problem. Podejrzewam ze to ktorys z sensorow. Do tej pory sadzilem ze to raczej jeden z przednich. Dlatego zaskoczylo mnie twoje porownanie do e39 - z tego co wiem te same czujniki ma) - i to ze podejrzewasz lewy tylny czujnik.

 

Czy moglbys mi powiedziec skad ten pomysl? Do tego troche juz czasu minelo od twojego posta - problem naprawiony? Jaka byla przyczyna?

 

Wydaje mi sie ze wymiana sensorow bedzie w moim przypadku tansza

niz diagnostyka i naprawa w serwisie (mieszkam w UK) dlatego chce zaczac od zakupu uzywanych czujnikow w pl i samodzielnej wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jaka to kostka? Grzebalem tylko przy przednich czujnikach - wydawalo mi sie ze predkosciomierz wraca do pracy gdy mocno krecilem kierownica. Czy moglbys opisac jak doszedles do tego ze to tylne czujniki, kostka sa przyczyna? nie mam dostepu do kanalu wiec moge sie bawic tylko z dostarczonym podnosnikiem. Zeby dostac sie do czujnikow musze zdejmowac kola. W ktorym dokladnie miejscu jest ta kostka :D ?

 

Ja akurat mam niebieskie zlaczki. Probowalem cholerstwo pomierzyc ale te piny sa niesamowicie gleboko ulozone we wtyczce i musialem kombionwac z przedluzajacymi kabelkami. Generalnie instalacja pomiarowa byla wieksza improwizacja niz zabezpieczenia w czarnobylu wiec wartosc diagnostyczna zadna. Zrobilo sie ciemno zanim wymyslilem jak to porzadnie pomierzyc i nie zdazylem nawet drugiego kola sprawdzic czy jest tak samo. W kazdym razie dzieki za info! Pytanie jeszcze tylko czy faktcznie opornosc ma sie zmieniac jak sie kolem kreci?

 

BTW wylicytowalem juz na allegro 2 przednie czujniki. 60zl za sztuke. Jak nie pomoze wymiana to je opchne na ebayu. Ciekawe po ile zejda (czy bedzie zbyt?) w uk. W ETK (nie wiem jak stare sa ceny) nowa sztuka kosztuje 68 euro! ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu podnosisz autko na maxa i połączenie abs jest w zagłębieniu progu (od spodu).z tego co wiem to czujników z niebieskimi wtyczkami nie da rady zmierzyć miernikiem,zostaje tylko komp.sugeruję zaczęcie naprawy od tyłu(może tylko uszkodzony kabelek albo złączka)a jak nie to podmianka czujnika.oczywiście sprawny akumulatorek bo abs "głupieje"przy niskim napięciu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

 

Mam podobny problem. Zapaliły mi się lampki ABS i ASC. Teraz raz się zapalają, raz gasną. Jestem prawie pawny, że to jakaś złączka przy czujniku, ale...

 

Dziś wymieniałem filtr klimatyzacji i niespodzianka. Tam gdzie powinien być sterownik ABS/ACS nie ma nis :jawdrop:

 

Mam E36 Touring 318tds z ostatniego miesiąca produkcji. Z realoem wynikałoby, że w ogóle nie montowali do nich ASC, ale ja mam.

 

Mam takie pytanie, czy może ktoś z was wie gdzie mogli to draństwo umieścić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.