Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Otóż probelem jest tego typu:

na LPG jest bajeczka...tzn wszystko okejos!

Na benzynce powstał problem..ponieważ poprostu nie odpala :mad2: ...

Przy próbie uruchomienia zakręci raz przez 2 sek i gaśnie..i to wszystko - potem jak uruchamiam to tak jakby nie miał paliwa...

Przekaźnik pompy sprawdzony - zwarłem nawet styki na krótko od przekaznika ażeby podać bezpośrednio na pompe- i lipa dalej.....Ale tu mnie coś zastanawia: ja przełączę stacyjkę LPG w położenie "tylko beznzyna" to nie ma 12V na zasilaniu przekaźnika... :think: no ale jak zewre styki to i tak nie pracuje.....

podpowiedzcie- czy pompa siada? wczoraj rano jak pogrzebałem przy krokowcu i przepływce (powyjmowałem wtyki i powkłądałem z powrotem) to o cudo zaskoczył - i jezdził na benzynce...a dzisiaj jak by ręką odjął...

czy pompa siada??w poniedziałek chyba musze zerknąć pod siedzenie i przyjrzeć się pompie...

Jeszcze jedno pytanie: Sprawa rozrządu odpada chyba no nie?

A co powiecie na zasilanie wtryskiwaczy?Jak one są zasilane wspólnie ? czy każdy oddzielnie?

dzięki

pozdrawiam

 

Jeszcze jedno pytanie: czy pompa jest zasilana bezpośrednio poprzez przekaźnik z DME?? Czy po drodze coś jest jeszcze?

Opublikowano

Cześć!

No właśnie to mogło by być to- o którym przekaźniku mowa?? Jest on w instalacji LPG czy w instalacji samochodowej?...

Teoretycznie uważam że powinno być - na LPG odcinane wtryski oraz pompa prawda? a jak przełącze na LPG i pracuje na LPG to przekaźnik od pompy jest załączony - dziwne... :think:

Opublikowano

Zwykle gazownicy nie zakładają przekażnika odcinającego pompę paliwa a jedynie wtryskiwacze.Ten przekażnik od wtryskiwaczy jest montowany razem z instalacją lpg, możesz zlokalizować go zaczynając poszukiwania od wiązki dochodzącej do wtryskiwaczy gdzieś tam będzie czerwono-biały przewód + on właśnie będzie rozcięty i do jego końcówek dolutowane są przewody które zaprowadzą Cię do przekażnika.To tylko rozważania teoretyczne przyczyn może być więcej.

Powodzenia !

Opublikowano

Cześć

a swoją drogą jeśli gazole nie zakładają przekaźnika na pompe paliwa i ona cały czas pracuje to co się dzieje z benzyną jeśłi jadę na LPG? jest jakiś bypass czy coś?

pzdr

Opublikowano

No dobra jak jest bypass to musi być w takim razie elektrozawór żeby po przełączeniu na benzynę odciął bypass .....dobrze mysle?

pzdr

Opublikowano

Witam!

Pompa pracuje cały czas pompując paliwo,regulator ciśnienia paliwa utrzymuje ciśnienie na poziomie (nie jestem tej wartości pewien) 3,5bara nadmiar wraca do zbiornika.żaden bypass nie występuje a elektrozawór zamykający dopływ paliwa stosowany jest w silnikach gażnikowych z instalacją lpg.Pisałem już o przekażniku odcinającym wtryskiwacze ,skoro nie mają zasilania to pozostają zamknięte i nie podają paliwa nadmiar wraca przewodem powrotnym podpiętym do listwy wtryskiwaczy.

Wyłącznikiem ciśnieniowym jest tu regulator ciśnienia sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego ale on wcale nie rozłącza pompy .

Opublikowano

Przewód powrotny czy bypas , jak zwał tak zwał.

U mnie pomimo braku przekaznika odcinającego pompe, w momencie osiagnięcia 2,8 bara pompa staje. Nominalne cisnienie na listwie dla M50 to 2,94 - 3,06 bar. Sprawdzałem manometrem wpietym na zasilaniu listwy, motor nie chodził, pompe włączałem ręcznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.