Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, już od jakiegoś czasu (tydzień/dwa) wisi na otomoto - https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-bmw-318d-touring-f31-ID6ETrrQ.html

ze zdjęć można wywnioskować, że auto ciągle w eksploatacji, kolor dla mnie spoko, nie jest też to bida edyszyn (chyba.. za bardzo się nie znam), manual nie przeszkadza tylko nie wiem czy cena adekwatna do wartości auta.
2019 rocznik, przebieg raczej mały. Warto się zainteresować? 

Jedyna "podejrzana" rzecz to, że sprzedawany zaledwie po roku użytkowania bo pierwsza rejestracja w Polsce 04.2022, ale może tylko dla mnie jest to dziwne 😛 Obecny właściciel przejechał około 15k km więc zapewne już mógł dużo "złego" doświadczyć stąd decyzja o sprzedaży.

Pozdrawiam. 

Edytowane przez Xaoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Cena za wysoka biorąc pod uwagę kolor, który może się podobać bardzo wąskiej grupie nabywców BMW, manualną skrzynię biegów i słaby silnik. Sprzedawany po roku zapewne z tych samych powodów. Podsufitka wymieniona na czarną, jest szkoda w historii pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Borsuczek napisał(a):

Cena za wysoka biorąc pod uwagę kolor, który może się podobać bardzo wąskiej grupie nabywców BMW, manualną skrzynię biegów i słaby silnik. Sprzedawany po roku zapewne z tych samych powodów. Podsufitka wymieniona na czarną, jest szkoda w historii pojazdu.

Ok dzięki za te informacje. Od początku podejrzewałem że drogo właśnie chce, ale nie mam rozeznania więc wolałem zapytać. Co do dalszej sprzedaży raczej nie biorę pod uwagę, a na pewno nie kilka lat po zakupie, więc raczej tym bym się nie martwił.

318d (150KM) będzie przeciętny? Szukać wyżej? Aktualnie mam Opla na benzynę 115 KM i jedzie to słabo jeśli mam być szczery (oczekiwałem więcej po tylu "kuniach") ale też to silnik bez turba. I nie mam tutaj na myśli prędkości maksymalnej, ale bardziej przyspieszenie i dynamiczną jazdę.

Edytowane przez Xaoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

R6 to wyższe koszty zakupu i eksploatacji, a 318d to taka podstawa. 320d 190 KM ma pewien zapas mocy, zwłaszcza poza miastem przez co ogólny komfort jazdy jest znacznie wyższy. To połączenie dobrej dynamiki z rozsądnymi kosztami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

318d na pewno będzie jechał lepiej od opla, ale jeżeli oczekujesz przyspieszenia i dynamicznej jazdy to tutaj każdy poleci Ci szukać jakiegoś R6.

Oczywiście miałem na myśli więcej koni (320d), a nie R6 🙂 W tych 6-tkach boje się, że jak coś je**bnie to od razu 15-20k do wrzucenia (chyba, że B58 to solidna jednostka?), ale chętnie czymś takim bym pojeździł bo nie dość że duży zapas mocy to jeszcze silnik brzmi jak silnik, a nie popierdówka - chociaż nie wiem jak to dokładnie wygląda u ropniaków. 

Edytowane przez Xaoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Akurat B47, który jest w omawianym egzemplarzu to w porządku silnik. Największą i wykluczająca wadą jest skrzynia biegów. Wybij sobie z głowy manual. 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.