Skocz do zawartości

Koniec drgan kierownicy 80 - 100 km/h :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, dzis po 2 latach walki z drzeniem wreszcie doszedlem co bylo nie tak. Jak wiadomo kazdy przypadek jest inny, to ja opisze swoj.

Po kupnie samochod mial zastale hamulce, myslalem ze to przez to, ale draganie nie ustepowaly wiec wymienialem po kolei :

 

- laczniki stabilizatora

- tarcze hamulcowe - jurid (nigdy wiecej)

- kasowalem luz w przekladni

- skrecalem kolumne kierownicza

- wymienialem wahacz gorny i dolny

- w koncu wymienilem przekladnie kierownicza

- kola i felgi wiadomo ( podstawa)

- pierscienie centrujace

- drugie tarcze (brembo) bo jurid po 10 tys dostal poteznego bicia

- koncowki drazka

- amortyzatory przod bilstein b4

 

Ile mozna?

:mad2:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD51&mospid=47375&btnr=32_0334&hg=32&fg=25

W czasie wymiany amorkow zauwazylem maly luz na tulei nr 15 drazka wspomagajacego.

Tuleja lepszej firmy kosztowala mnie 70 zl. Jakie bylo moje zaskoczenie gdy samochod zaczal normalnie jechac bez zadnych drgan.

Teraz mam spokuj i moge cieszyc sie jazda :dance:

Pozdrawiam i zycze owocnych napraw

Edytowane przez kis

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

Tuleja wspornika drazka ... Dziwne ze wczesniej nie wpadłes na to ... Jak sa jakies bicia to najpierw koła i opony. Pozniej luzy w przekladni i kolumnie ... Pozniej zawias ... a do zawieszenia zaliczyłbym :

 

- tuleje gornych i dolnych wahaczy ( nie wiem po co zminiac wahacz zamiast tylko tuleji )

- laczniki stabilizatora

- gumy na stabilizatorze

- koncowki drazkow

- drazek srodkowy

- wspornik dr. srod.

- tuleja wspornika

 

Amorkow i sprezyn nie ma co wymieniac przy biciach na kierownicy bo to nie powinno tak sie objawiac.

 

Mimo wszystko gratuluje i dorbze ze sie chwalisz bo to zawsze nauka dla nas wszystkich. Pozdrawiam

Opublikowano

Super Wątek !!! :clap: :clap:

 

Wszyscy zawsze piszą o problemach. A nikt o dobrych wynikach

 

Dobrze zakładać takie wątki z wyjaśnieniem, receptą na problem.

Opublikowano
Tuleja wspornika drazka ... Dziwne ze wczesniej nie wpadłes na to ... Jak sa jakies bicia to najpierw koła i opony. Pozniej luzy w przekladni i kolumnie ... Pozniej zawias ... a do zawieszenia zaliczyłbym :

 

- tuleje gornych i dolnych wahaczy ( nie wiem po co zminiac wahacz zamiast tylko tuleji )

- laczniki stabilizatora

- gumy na stabilizatorze

- koncowki drazkow

- drazek srodkowy

- wspornik dr. srod.

- tuleja wspornika

 

Amorkow i sprezyn nie ma co wymieniac przy biciach na kierownicy bo to nie powinno tak sie objawiac.

 

Mimo wszystko gratuluje i dorbze ze sie chwalisz bo to zawsze nauka dla nas wszystkich. Pozdrawiam

kurcze nie wpadlem bo kazdy temat mowil o przekladni, kolumnie, drazku kierowniczym i tarczach, ostanio wlasnie cos mi sie rzucilo w oczy na forum na temat tego drazka i postanowilem przy okazji sprawdzic.. Jak widac sie przydalo ,a jesli temat moze byc pomocny, to moze pan moderator go przykleic . W koncu duzo wlascicieli bmw ma z tym problem. Pozdrawiam

Była E34 M50 2.5 24v :) czerwona

Była Lancia Lybra 2.4 jtd SW lx 2000

Jest Citroen c5 2.2 hdi 2001 exclusive

Jest E34 524 td 1991

1997 YZF 750R (4hd)- sold- nastepny sezon juz hayabusa

http://img244.echo.cx/img244/9103/podavatar6bx.jpg

Opublikowano

Kis, również uważam, że bardzo miło z Twojej strony, że podizleiłeś się z innymi uzytkownikami zdobytym doświadczeniem :modlitwa:

 

Jeśli można, również chciałbym zapytać w temacie bicia kierownicy: jestem po kompleksowej diagnostyce, w aucie nie ma nigdzie luzów, kilka dni temu wymieniłem oba drążki kierownicze i jadąc ponad 120km/h po łuku również mam delikatne bicie (może drżenia a nie bicie) na kierownicy. Nie występuje to na prostej. Czy ktoś ma jakąś sugestię co to może powodować w mojej E36? Koła nie biją, tarcze proste... Z góry dziękuję i liczę na pomoc.

P.S. W zeszłym roku po wymianie drążków bicie ustąpiło....

...tylko BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.