Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu w swoim e92 (n57) mam bardzo mocne wibracje silnika na zimnym, jeśli obroty spadną do ok 600. Wskazówka obrotomierza faluje ok 50obr w obie strony. Po rozgrzaniu problem znika. Do tego spaliny wydobywają się tylko z prawej rury (tłumik oryginalny, dpf). Co mogło się zepsuć?



Błędy:

4DFF Siłownik klapy wirowej, regulacja (było już wcześniej)

3FF1 Miernik masy powietrza

4D03 Czujnik ciśnienia zwrotnego wydechu

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.