Skocz do zawartości

F11 520 wymiana amortyzatorow przod


vip100

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w ubieglym miesiacu musialem wymienic amartyzatory przod w moim F11. Jest to auto z fabrycznym zawieszeniem M-Sport. Wymieniajac amortyzatory zdecydowalem wymienic rowniez sprezyny na Eibach Pro-Kit (Nr zestawu

E10-20-022-04-20). Oczekiwalem efektu wow, tzn. ze przod polozy sie jeszcze o przynajmniej 1,5-2cm nizej. Niestety, mam wrazenie ze po tej wymianie przod samochodu stoi wyzej niz byl przed wymiana. Czy przyczyna moga byc nowe amortyzatory (zamontowano mi Sachsy)??? Od wymiany mija juz miesiac a auto nadal wyglada jak jakis SUV z duzym przeswitem...ok, 5,5cm miedzy opona a nadkolem przy kolach 18 calowych :-) . Co moglo pojsc nie tak? Z gory dzieki za jakies podpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w mojej galerii mam eibach pro kit zalozone.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=153&t=377854&start=30


Moze u Ciebie zawieszenie bylo poskrecane jak auto bylo podniesione i teraz trzyma ci na tulejach. Albo amorki maja wyzej podstawe sprezyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kiedys pamietam taki przypadek, ze geniusz, mechanik, nie zdjal jakich plastikowych blokad, ktore trzymaly amory w pozycji rozsciagnietej. :)) Auto stalo tak samo wysoko, poki to w cholere nie peklo i sie nie rozsypalo. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.