Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wie ktoś jak powinny obracać się flansze dyfra? Problem polega na stukaniu w tylnej części auta, wymieniłem skrzynie biegów, sprzęgło, poduszki skrzyni, tuleje wózka, wspawałem wzmocnienie mocowania wózka, wymienione półosie, teraz wymieniłem dyfer i dalej to samo. Jak zmienię bieg dochodzi do mocnego strzału, chyba że bardzo powoli puszczę sprzęgło, wtedy to stuknięcie jest mniejsze a nawet czasami da się to wyeliminować. Mam auto na kobyłkach na kanale, auto jest na luzie, kiedy obracam ręką wał a drugą ręka chwycę prawą flanszę dyfra czuć bardzo mały luz, natomiast gdy chwycę lewą flanszę dyfra luz jest dużo większy. Gdy próbuje obrócić samą flansze z prawej strony jest bardzo duży opór natomiast z lewej strony da sie obrócić o kilka cm i dopiero jest opór. Mam tak na dwóch dyfrach. Pytanie czy tak powinno być czy kupiłem drugi dyfer z luzem. :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolejny zużyty dyferencjał. Ciężko kupić dobry, używany dyfer do E46. Są firmy regenerujące, ale nie wiem jak z jakością takiej regeneracji.
Opublikowano
Kolejny zużyty dyferencjał. Ciężko kupić dobry, używany dyfer do E46. Są firmy regenerujące, ale nie wiem jak z jakością takiej regeneracji.

Czyli na lewej flanszy nie powinno być takiego luzu i powinno być tak samo jak na prawej?

Opublikowano

boczne flansze nie mają z tym nic wspólnego , tylko wałek atakującu.Przerabiałem ten temat weź trzy płaskowniki dwa na flansze nawierć dwa otwory i przykręć do flansz a trzeci na koło od wału , stań nogami na tych od flansz tak jakby samochód stał na kołach a tym od wału ruszaj na boki i wtedy zobaczysz jaki masz luz.W ten sposób udało mi się kupić trochę lepszy od mojego ale z innym przełożeniem.

Co nie którzy przy kupnie nie zgadzali się żebym tak sprawdził także ich olałem i szukałem dalej ,chcieli sprzedać szajs. Na jednym szrocie próbowałem i sami byli ciekawi jak sie sprawdza , a jak zobaczyli jak to wygląda to od razu wycofali aukcje .

Opublikowano
Stuka ci na każdym biegu czy tylko na wstecznym.

 

Najbardziej na 1 2 i wstecznym, czasem na 3 na 4 i 5 bardzo rzadko.


Chyba się poddam, auto 3 tygodnie w garażu stało, wrócę do tematu w lato.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.