Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Niestety nie mogę się uporać z moim 116i, N13+ ZF

Podczas trasy nagle zaczął palić na 3 gary, po czym po zgaszeniu już nie odpalił. Okazało się ze ECU padło, wywalając również wtrysk.

Wymienione na nowe,

Cewki i świece są również zamontowane nowe, a pomimo to, po przejechaniu ~50km, sytuacja identyczna. Wypadnięcie zapłonu, ECU padnięte, silnik nie odpala..


Czy mieliście podobna sytuacje? Co może powodować zwarcie i gdzie? (Bo zakładam, ze problem wywołuje zwarcie…)


Z góry dzięki za podpowiedzi!

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kody błędów jak powyżej. Brak możliwości odpalenia samochodu. 
Powodem był olej który dostał się okablowaniem z czujnika ciśnienia do sterownika i w nim zrobił zwarcie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.