Skocz do zawartości

Przyczepa awaria światła STOP - brak błędu w ista


mordex

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Albo wtyczka , albo żarówka nie ma dobrego kontaktu , auto podczas sprawdzania wykrywa inną oporność i wali błędem .

Nieraz wystarczy wyjąć żarówkę i włożyć - jest naprawione .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo wtyczka , albo żarówka nie ma dobrego kontaktu , auto podczas sprawdzania wykrywa inną oporność i wali błędem .

Nieraz wystarczy wyjąć żarówkę i włożyć - jest naprawione .

 

O jakiej żarówce mówisz? Do auta nie była podpinania przyczepka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czyli błąd wyskoczył bez podpięcia przyczepki - bardzo dziwne .

W gnieździe do przyczepy jest przełącznik podpięcia - może on być uszkodzony .

Cytat z bmw TIS

„ Włącznik montowany jest w gnieździe przyczepy. Mikroprzełącznik służy do wykrywania przyczepy. Jeśli wtyczka jest podłączona do gniazda przyczepy, głowicy kulowej nie można obrócić”

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli błąd wyskoczył bez podpięcia przyczepki - bardzo dziwne .

W gnieździe do przyczepy jest przełącznik podpięcia - może on być uszkodzony .

Cytat z bmw TIS

„ Włącznik montowany jest w gnieździe przyczepy. Mikroprzełącznik służy do wykrywania przyczepy. Jeśli wtyczka jest podłączona do gniazda przyczepy, głowicy kulowej nie można obrócić”

 

Mogę ten przełącznik odpiąć żeby tylko znikł ten błąd? Bo jest irytujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz hak z głowicą montowaną ręcznie czy stały , albo kula wysuwana elektrycznie ?

Masz z tylu PDC ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam uwalony moduł ahm, dostał wody. Pytanie czy mogę założyć 6879427 zamiast 6884357?

wg. mnie nie. Obstawiam, że 6879427 nie ma obsługuje elektrycznego otwierania haka (nie ma wejścia na silnik)

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożyłem moduł z drugiego auta o tych samych numerach i błędu nie ma więc moduł do wymiany. Jeszcze sprawdzę rezystancje wewnątrz czy coś poprostu nie padło, może się go da jeszcze odratować.


A faktycznie w aucie siedział moduł 6867931 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.