Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć grupo,


Update: mozliwe ze sie troche zapędziłem, przewody podciśnienia sterują turbo w wersji 525d, a w zwyklym 520d n47 jest sterowanie elektroniczne? Proszę by ktoś potwiedził...


Chcę wymienić przewody podciśnienia doładowania, ktoś się orientuje ile ich jest i ile to roboty? Wszystko od góry dostępne czy trzeba z tyłu od dołu przez osłony grzebać? Mowa o 2.0d N47 2012.

Dodatkowo, nie mogę jednak znaleźć tych przewodów nowych w sklepie, ma ktoś link gdzie sprawdzić dokładnie jak one idą i ile kosztują?


Dzięki wielkie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przewody podciśnienia warto wymienić w każdym kilkuletnim aucie.

Większość u mnie była mocno sparciała i miała wręcz o połowę mniejszą średnice.

W ASO 1m kosztuje ponad 100 zł. Kupiłem topran 10m też za 100 i wymieniłem wszystkie.

Ma 3,5 mm średnicy wewnętrznej.

Opublikowano

Osobiście wymieniałem przewody podciśnienia sterujące EGR'em a raczej jego chłodniczką spalin...

Móje przewody przetarły gdzieś w okolicach kolektora dolotowego od drgań. Wymieniłem na silikony i od 3 lat nie mam problemu z nimi...

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Osobiście wymieniałem przewody podciśnienia sterujące EGR'em a raczej jego chłodniczką spalin...

Móje przewody przetarły gdzieś w okolicach kolektora dolotowego od drgań. Wymieniłem na silikony i od 3 lat nie mam problemu z nimi...

 

Chodzi mi tylko i wylacznie o sterowanie turbiną. W wersji 184KM przewody te nie sterują turbo jesli dobrze wyczytałem. Zgadza się?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.