Skocz do zawartości

Wibracje po regenracji skrzynki ATC 400 X3 E83


WatchmoreX

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Opisze swój problem. Ostatnio robiłem regenerację skrzynki XDrive. Po złożeniu wszystkiego przejechałem się autem i pojawiły się wibracje przy prędkości 100-110km/h. Ustają po odpuszczeniu gazu. Z początku myślałem ze to wał tylni, wiec oddałem go na regenerację co trochę poprawiło sytuacje. Wibracje znikają po wyjęciu bezpiecznika nr. 26. Po włożeniu bezpiecznika wydaje mi się że auto ma trochę ciężej. Opony sprawdzone, wal wyważony, podpora nowa OE, nowe półosie tył. Po regeneracji nastawnik nie przechodził kalibracji ( komp Bosch ) , ale adaptacje olejową przechodzi bez problemu. Chciałem żeby mój mechanik zrobił kalibrację Insta+ ale powiedział ze boi się tego robić bo miał przypadki, że nastawnik wyrzucał błąd i nie chciał się skalibrować co wiązało się z wymiana nastawnika. Zabierać się za napęd przodu? Wal, dyfer, półosie? Dość długo jeździłem z uszkodzonym xdrivem może coś z przodu dostało po tyłku? Czy wina może leżeć w samej regenracji skrzynki lub nastawniku?


Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja regenerowałem dwa razy, po pierwszym problem szybko wrócił właśnie w postaci wibracji/szarpania, po drugiej jest już 3 lata i wszystko działa. Nie chce mówić, że tak jest w tym przypadku ale generalnie jakość napraw tej skrzynki jest totalnie różna, a napewno nie jest tak, ze Ci co robią drożej to zawsze lepiej niestety.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Opisze swój problem. Ostatnio robiłem regenerację skrzynki XDrive. Po złożeniu wszystkiego przejechałem się autem i pojawiły się wibracje przy prędkości 100-110km/h. Ustają po odpuszczeniu gazu. Z początku myślałem ze to wał tylni, wiec oddałem go na regenerację co trochę poprawiło sytuacje. Wibracje znikają po wyjęciu bezpiecznika nr. 26. Po włożeniu bezpiecznika wydaje mi się że auto ma trochę ciężej. Opony sprawdzone, wal wyważony, podpora nowa OE, nowe półosie tył. Po regeneracji nastawnik nie przechodził kalibracji ( komp Bosch ) , ale adaptacje olejową przechodzi bez problemu. Chciałem żeby mój mechanik zrobił kalibrację Insta+ ale powiedział ze boi się tego robić bo miał przypadki, że nastawnik wyrzucał błąd i nie chciał się skalibrować co wiązało się z wymiana nastawnika. Zabierać się za napęd przodu? Wal, dyfer, półosie? Dość długo jeździłem z uszkodzonym xdrivem może coś z przodu dostało po tyłku? Czy wina może leżeć w samej regenracji skrzynki lub nastawniku?


Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

 

NIe bardzo rozumiem, jak po wymianie / regeneracji VTG można nie zrobić kalibracji...

--

Pozdrawiam,


deebee (Darek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.