Skocz do zawartości

WatchmoreX

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 e83

Osiągnięcia WatchmoreX

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć! Opisze swój problem. Ostatnio robiłem regenerację skrzynki XDrive. Po złożeniu wszystkiego przejechałem się autem i pojawiły się wibracje przy prędkości 100-110km/h. Ustają po odpuszczeniu gazu. Z początku myślałem ze to wał tylni, wiec oddałem go na regenerację co trochę poprawiło sytuacje. Wibracje znikają po wyjęciu bezpiecznika nr. 26. Po włożeniu bezpiecznika wydaje mi się że auto ma trochę ciężej. Opony sprawdzone, wal wyważony, podpora nowa OE, nowe półosie tył. Po regeneracji nastawnik nie przechodził kalibracji ( komp Bosch ) , ale adaptacje olejową przechodzi bez problemu. Chciałem żeby mój mechanik zrobił kalibrację Insta+ ale powiedział ze boi się tego robić bo miał przypadki, że nastawnik wyrzucał błąd i nie chciał się skalibrować co wiązało się z wymiana nastawnika. Zabierać się za napęd przodu? Wal, dyfer, półosie? Dość długo jeździłem z uszkodzonym xdrivem może coś z przodu dostało po tyłku? Czy wina może leżeć w samej regenracji skrzynki lub nastawniku? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.