Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do posiadaczy usługi Pakiet Repair Inclusive, a konkretniej:

7CK Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km


Czy poza zamówieniem i wszelakimi (nieoficjalnymi) dekoderami VIN on-line, istnieje możliwość zweryfikowania, czy samochód posiada wykupioną powyższą usługę?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie ufasz nieoficjalnym dekoderom zadzwoń do pierwszego lepszego ASO lub na infolinie BMW, powinni udzielić Ci tej informacji.
Opublikowano
Pytanie do posiadaczy usługi Pakiet Repair Inclusive, a konkretniej:

7CK Pakiet Repair Inclusive - 5 lat / 200.000km


Czy poza zamówieniem i wszelakimi (nieoficjalnymi) dekoderami VIN on-line, istnieje możliwość zweryfikowania, czy samochód posiada wykupioną powyższą usługę?

 

Dekoder vin ci tego nie wykaże jak było dokupione po odbiorze auta. Tylko weryfikacja w serwisie lub w aplikacji BMW.

Pozdrawiam


Maciek

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam taki pakiet - 7CK - w swoim X3. Teraz auto jest w serwisie i naprawa mechaniczna przedłuża się z powodu braku jednej części. Panowie z ASO mówią, że jeszcze około tydzień - trudno mieć o to do nich pretensje, bo to co potrzebne zamówili od razu - po prostu nie ma w magazynie.

Czy ktoś jest zorientowany, czy w ramach tego pakietu (7CK) przysługuje bezpłatne auto zastępcze w takiej sytuacji?

Opublikowano
2 godziny temu, MarekX3 napisał(a):

Mam taki pakiet - 7CK - w swoim X3. Teraz auto jest w serwisie i naprawa mechaniczna przedłuża się z powodu braku jednej części. Panowie z ASO mówią, że jeszcze około tydzień - trudno mieć o to do nich pretensje, bo to co potrzebne zamówili od razu - po prostu nie ma w magazynie.

Czy ktoś jest zorientowany, czy w ramach tego pakietu (7CK) przysługuje bezpłatne auto zastępcze w takiej sytuacji?

Nie, w ramach pakietu nie masz auta zastępczego, ale jeśli jest to np. naprawa gwarancyjna to powinieneś dostać auto zastępcze. A jeśli to po prostu część zakwalifikowana do wymiany przez zużycie/eksploatację to auto nie przysługuje.

Opublikowano

W ramach BRI samochód zastępczy nie przysługuje, ale przysługuje w ramach BMW Mobile Care. W przypadku samochodów serwisowanych zgodnie z terminem w razie konieczności naprawy przysługiwał samochód zastępczy. Tak było w moim przypadku - pojechałem na akcję serwisową i przy okazji stwierdzono uszkodzenie wymagające naprawy z BRI (było to w trzecim roku użytkowania samochodu, więc po upływie ustawowej gwarancji). Samochód musiał zostać w serwisie i zorganizowano mi samochód zastępczy. 

Więc zapytaj w serwisie, może w Twoim przypadku będzie podobnie.

Opublikowano
2 godziny temu, pulower napisał(a):

W ramach BRI samochód zastępczy nie przysługuje, ale przysługuje w ramach BMW Mobile Care. W przypadku samochodów serwisowanych zgodnie z terminem w razie konieczności naprawy przysługiwał samochód zastępczy. Tak było w moim przypadku - pojechałem na akcję serwisową i przy okazji stwierdzono uszkodzenie wymagające naprawy z BRI (było to w trzecim roku użytkowania samochodu, więc po upływie ustawowej gwarancji). Samochód musiał zostać w serwisie i zorganizowano mi samochód zastępczy. 

Więc zapytaj w serwisie, może w Twoim przypadku będzie podobnie.

Dziękuję - cenne wskazówki

Opublikowano
3 godziny temu, scooterek napisał(a):

Nie, w ramach pakietu nie masz auta zastępczego, ale jeśli jest to np. naprawa gwarancyjna to powinieneś dostać auto zastępcze. A jeśli to po prostu część zakwalifikowana do wymiany przez zużycie/eksploatację to auto nie przysługuje.

Auto ma 5 lat i tuż przed upływem terminu BRI zostało oddane do serwisu (przez szyberdach się leje na myjni; przetkanie odpływów nie pomogło - jest konieczna większa akcja - czegoś tam nie mają - jest w serwisie już 3 tygodnie i w/g ASO będzie kolejny tydzień - wytrzymam dzięki samochodowi żony i Uberowi, ale wkrótce muszę uzyskać samodzielną mobilność).

Tak czy inaczej - dzięki za odpowiedź

Opublikowano
21 godzin temu, MarekX3 napisał(a):

Dziękuję - cenne wskazówki

Udało Ci się coś ustalić w serwisie?

Opublikowano

Na razie nie próbowałem. Kilka dni temu obiecali mi naprawę do końca tego tygodnia i ja to zaakceptowałem.

Zapytam o samochód zastępczy, jeżeli nie uda się naprawić i wydać mi auta do poniedziałku rano.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.