Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc. Zamierzam kupic w USA 45e. Wiem ze one wyposaazone sa w gniazdo ladowania typ 1.

Wyczytalem na zachodnich forach, ze auto to zarowno w wersji US jak i EU wyposazone jest w baterie 24kwh ale w US dostepne jest tylko 17kwh a w EU 21kwh. ( moze czasem byc inna ladowarka)

Jako, ze u nas w sieci mamy 230V oraz 400v chcialbym korzystac z ladowarki

400V 16A 11kw typ 2. W tym celu myslalem o zmianie gniazda w aucie na typ 2 wraz z kablem zasilajacym

ladowarke samochodowa. Taki komplet kosztuje kolo 500€.

Jak sadzicie? Trzeba bedzie jeszcze zakodowac ladowarke zeby to dzialalo?

Posiadam juz inne BMW plug-in w wersji EU i nie trzeba by nic od strony zasilania tworzyc.

Generalnie chodzi mi o to, zeby caly proces ladowania tak przerobic aby dzialal jak wersja EU.

Jest to w ogole wykonalne? Znacie kogos co to robil?

Pozdro

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydawalo mi sie, ze 45e ma ograniczenia w szybkosci ladowania przez wewnetrzna ladowarke (ktora sie zmieni w LCI) i ze ta czesc samochodu jest taka sama w US i EU. Ale moge sie mylic. Powodzenia z projektem! Daj znac jak poszlo.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Czesc. Dzieki za odpowiedz. Nie wdrozylem jeszcze tego projektu poniewaz szukam auta dopiero.

Natomiast wiem tyle, ze wersja EU i USA rozni sie tylko kablem. Kupujesz kabel type2 zmieniasz i masz juz EU.

Tak jak piszesz ladowanie jest ograniczone i korzysta tylko z jednej fazy.

Swoja droga to zastanawiam sie czy wejde w BMW bo troche kiepsko z zasiegiem wypada. Taki GLE ma ponad 80km zasiegu i

mozliwosc szybkiego ladowania nawet 60kW

Opublikowano
Czesc. Dzieki za odpowiedz. Nie wdrozylem jeszcze tego projektu poniewaz szukam auta dopiero.

Natomiast wiem tyle, ze wersja EU i USA rozni sie tylko kablem. Kupujesz kabel type2 zmieniasz i masz juz EU.

Tak jak piszesz ladowanie jest ograniczone i korzysta tylko z jednej fazy.

Swoja droga to zastanawiam sie czy wejde w BMW bo troche kiepsko z zasiegiem wypada. Taki GLE ma ponad 80km zasiegu i

mozliwosc szybkiego ladowania nawet 60kW

Tylko, że takiego GLE w hybrydzie nie kupisz w USA. Cena w EU to z kolei kosmos cenowy vs 45e z USA.

Też się zastanawiam nad kupnem 45e z USA bo przeróbka nie jest duża.

Ładowanie w USA jest ograniczone tak samo jak zasięg. Wg informacji jakie mam i jakie krążą po sieci spowodowane to jest tym, że w USA dają dłuższa gwarancje na baterię. Wiec coś za coś. Poza tym … „podobno” można to zmienić oprogramowaniem aby użycie baterii i zasieg były porównywalne do wersji EU.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.