Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Sprawa wygląda tak że gdy już powoli hamuje np gdy podjedźam pod światła czasem gaśnie silnik ,a po całkowitym zatrzymaniu obroty falują mu z 400-800 .Ta sytuacja nie ma reguły czy na zimny czy na ciepłym silniku i potrafi się tak stać nawet 4 razy w ciągu dnia lub ani razu przez 3 tygodnie .Po podłączeniu komputer pokazał czujnik nox więc wyłączyłem jego obsługę i dodatkowo obsługę egr lecz to nie pomogło.Auto ma moc ,skrzynia automatyczna nie szarpie ani nic ,czy ma ktoś jakis pomysł lub podobne doświadczenie ?

Opublikowano

Na NOX w silnikach N43 i N53 jedynym rozwiązaniem jest NOXEM, a nie nowy ori czujnik lub wyprogramowanie itp.


Cewki, świece, wtryski - kiedy wymieniane?


Może to być też czujnik położenia wału.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bez sprawnie działajacego noxa nigdy nie zdiagnozujesz poprawnie n53 i n43.. podstawa w tych silnikach to przywrócenie trybu uwarstwionego, potem zaczyna się diagnostykę..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.