Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ahoj kamraty.


Moj problem polega na swirujacych obrotach nawiewu. Tak do 3/4 regulacji dziala normalnie, moge zmniejszac, zwiekszac i jest ok, dopiero na ostatnich kropkach i przy turbo nawiewie na szybe nawiew swiruje pawiana i dziala sobie jak chce, tzn na maxa. Ani go wylaczyc, ani tym sterowac, po wylaczeniu silnika dalej nawiewa. Z tego co sie wstepnie orientowalem, to jest to rezystor nawiewu, tzw jez. Naczytalem sie po necie, ze podobno od zamiennikow auta lubia sie zapalic, ale nie wiem ile w ttm prawdy. Czy moze mi ktos doradzic co najlepiej zrobic w tym przypadku, zeby jednak cena nie zwalila z nog? Polecacie jakis zamiennik, czy bawic sie w ori uzywke ktora nie wiadomo ile pochodzi. Na allegro niby ori jest za 600, ale nie wiem czy to takie ori jakie powinno byc. Co tu czynić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.