Skocz do zawartości

F25 2.0D piszczenie paska wielorowkowego


wodzik2

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Cześć,


Orientujecie czy jak zaczyna piszczeć pasek klinowy, to poza jego wymianą (jaka orientacyjna cena z usługą?) można go jakość jeszcze reanimować?

Jaki jest orientacyjny interwał jego wymiany (nie taki na ucho)?

Edytowane przez wodzik2

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze pasek wielorowkowy :wink:

po drugie zainteresowałbym się stanem rolek, alternatora i najważniejsze koła pasowego

Piszczy czyli się zużył, to nie jest duży koszt sam pasek a jak strzeli to może narobić szkód na tysiące.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzięki za odpowiedź i korektę. Będę pamiętał, że to pasek wielorowkowy.


Czy z diagnozą (czy laik może sprawdzić to co polecałeś tj. stan rolek, alternatora i najważniejsze koła pasowego i czy z wymianą jechać do ASO, czy niekoniecznie? Jaki może być koszt? Ktoś z Was wymieniał? Koszt zakładam, że raczej nieporównywalny z wymianą rozrządu?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nigdy nie robiłeś czegoś takiego to jedz do zwykłego warsztatu zajmującego się takimi autami

Możesz najwyżej popatrzeć od przodu na koło czy nie ma pęknięć na gumie

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem.Pasek oryginał aso coś koło 200 zł.Nie warto brać zamienników,bo tylko oryginał ma od spodu taki welur,żeby nie piszczał.Wymiana samemu zajmuje z 5 minut roboty.I teraz pytanie.Piszczy cały czas,czy tylko jak się auto porządnie nagrzeje?



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Piszczy od włączenia silnika. Jak się puści na luz jak sie auto toczy to nie słychać, jak się przyciśnie gaz to słychać


Diagnoza jest rolka albo docisk, pasek jest ok. Za tydzień jadę wymienić.


Dziękuję za info.


Gdzie kupowaliście pasek - w ASO? Znacie numer części?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.