Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


posiadam e39 525i 2002 192 km od 2 lat i w ostatnim czasie wymieniłem świece/olej silnik uszczelki/olej skrzynia uszczelki/termostat/i inne podstawowe rzeczy.


Śmigała normalnie aż w końcu zaczęła nierówno pracować i trząść budą trochę.


Pojawił się problem, że wypadał zapłon na wszystkich cewkach, po otworzeniu listwy od sterowania cewkami widać było, że ktoś kiedyś tam majstrował. Wymieniłem listwę na używaną i problem występuje na 3 i 6.


Po zadzwonieniu do serwisu dowiedziałem się, że nie udzielą informacji na temat zastosowanych rezystorów w tej listwie i jedynie można nową za 1.5 tyś zł zamówić.


Pytanie brzmi jakiej oporności są rezystory w tej listwie? Czy może problem leży gdzie indziej?


316173989_450413750579262_2969830103589396465_n.jpg?_nc_cat=102&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=PNhJiSKtcMoAX9wA8CT&_nc_ht=scontent.fpoz4-1.fna&oh=03_AdRrjYYR-jPNqdxC0J6dvNbNT2o1G8fgEB9iC0_-j1sTAw&oe=63A1710F


Pozdrawiam i proszę o pomoc ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnij wtyczkę od przepływomierza, jak się poprawi to szukaj lewego powietrza, zacznij od odmy.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.